Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28562
Назва: | Особливості використання музичного компоненту для навчання англійської мови у початковій та середній школах: порівняльний аспект |
Автори: | Волкова, Оксана Юріївна |
Приналежність: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) |
Бібліографічний опис: | Волкова О. Ю. Особливості використання музичного компоненту для навчання англійської мови у початковій та середній школах: порівняльний аспект : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 76 c. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 1-жов-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Крисанова, Тетяна Анатоліївна |
Теми: | розвиток лексичних навичок пісенний матеріал методика активізації мовленнєвої діяльності соціокультурна компетенція підвищення мотивації |
Короткий огляд (реферат): | Музичні компоненти є формою візуалізації для розвитку лексичних навичок, які можуть забезпечити ефективне та цікаве навчання, оскільки, по-перше, лексичний компонент більшості пісень базується на загальновживаному іноземному матеріалі; по-друге, при роботі з піснею охоплюються всі фази засвоєння лексичного матеріалу − включення, фази автоматизації та застосування лексичних одиниць. Пісенний матеріал − один із варіантів специфічної допоміжної наочності при вивченні іноземної мови, особливістю якої є одночасна активізація всіх видів мовленнєвої діяльності: говоріння, читання, аудіювання та письма. Методична цінність використання пісенного матеріалу полягає в: формуванні вмінь оперувати лексичними одиницями в різних контекстах, розвитку стилістичного смаку учнів; відпрацюванні та закріпленні широкого кола граматичних конструкцій; розвитку ритмічних і артикуляційних навичок мовлення, удосконалення вимови; розвитку соціокультурної компетенції; створенні невимушеної атмосфери на уроці, зниженні психологічного напруження та підвищенні мотивації. Використання пісень при вивченні англійської мови має багато переваг порівняно з традиційними методами. За допомогою музики відпрацьовується та перевіряється розуміння почутого, вміння висловлюватися, вимова (наприклад, під час спільного співу пісні), уміння читати (читати текст перед слуханням), а також уміння писати (написання тексту). Щоб правильно підібрати музику для уроку англійської мови, необхідно враховувати методичні принципи добору пісенного матеріалу: принцип автентичності; принцип мотивації та емоцій; принцип методичної цінності. Пісню можна використовувати в будь-якій частині уроку. Її вибір і розміщення в структурі уроку залежить від методичного завдання вчителя. Найчастіше пісня використовується як частина основної частини уроку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28562 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Volkova_2024.pdf | 895,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.