Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2846
Назва: Проблеми освіти та реабілітації осіб з інвалідністю у вищих навчальних закладах
Інші назви: Problems of Education and Rehabilitation of Persons with Disabilities in Higher Education
Автори: Білера, Микола
Bilera, Nikolay
Бібліографічний опис: Білера М. Проблеми освіти та реабілітації осіб з інвалідністю у вищих навчальних закладах / М. Білера // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 9. - С. 49-54. - Бібліогр.: 17 назв.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 30-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: освіта
реабілітація
спорт
студенти
інваліди
education
rehabilitation
sport
students
invalids
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості освіти та реабілітації осіб з інвалідністю у вищих навчальних закладах на сучасному етапі. Автор обґрунтовує важливість та ефективність саме комплексної інтеграції в усі сфери суспільної діяльності людей з обмеженими фізичними можливостями. Інтеграція таких студентів забезпечується через упровадження спеціальних освітніх технологій і засобів навчання, а також педагогічного, психологічного, соціального, медико-реабілітаційного й фізкультурно-спортивного супроводу. Особливою системою навчання, яка передбачає індивідуальний підхід до студентів усіх нозологій, відповідно до їхніх освітніх потреб, вимагає змін на всіх рівнях освіти і, передусім, формування безбар’єрного освітнього середовища, є інклюзія. У статті подано переваги, завдання та методи впровадження інклюзії для студентів- інвалідів у вищі навчальні заклади. Фізичну культуру й спорт розглянуто в статті як засіб для соціальної реінтеграції інвалідів у суспільство та стимул, що допомагає відновленню або взагалі встановленню контакту з навколишнім світом. На основі аналізу літературних даних, інтерактивних опитувань студентів з інвалідністю й думок експертів визначено основні проблеми у сфері освіти та фізичної реабілітації людей з інвалідністю. In the article the author analyzed peculiarities of education and rehabilitation of persons with disabilities in higher education nowadays. The author proves the importance and efficiency of rounded integration of people with disabilities in all spheres of social activity. Integration of such students must be provided by implementation of special modern educational technologies and aids alongside pedagogical, psychological, social, medical and physical training support. One of such special educational system, which presupposes individual approach to studying of all nosologies according to their educational needs and requires changes at all levels of education and creation of barrier-free educational environment, is inclusion. In the article the author defines tasks and advantages of inclusion and suggests methods of its implementation in higher educational establishments. Physical training and sport is regarded asa powerful means of social reintegration of cripples in society and impetus to establish contact with social environment. Based on the analysis of literature data, interactive quizzes of students with disabilities, and expert opinion, we identified key challenges in education and physical rehabilitation of people with disabilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2846
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf150,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.