Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorZelinska, Olena Z.-
dc.contributor.authorPunda, Anastasia-
dc.date.accessioned2025-09-02T12:19:59Z-
dc.date.available2025-09-02T12:19:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationPunda A. International Franchising as a Business Expansion Strategy : Bachelor's Thesis : in the specialty 292 International Economic Relations / supervisor O. Zelinska ; Lesya Ukrainka Volyn National University. Lutsk 2025. 50 p.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28448-
dc.description.abstractThe qualification work consists in studying international franchising as an effective business expansion strategy. The purpose of the work is to analyze the theoretical and practical aspects of international franchising, as well as to assess its prospects in Ukraine. The chapter 1 examines the theoretical foundations of franchising, its essence, types and features of international franchising. The advantages and disadvantages of using franchising as a strategy for international expansion are also analyzed. The chapter 2 is devoted to the analysis of international franchising as a business expansion strategy. Examples of successful international franchises, factors influencing the success of international franchising, as well as risks and limitations associated with this strategy are considered. The third chapter focuses on strategies for implementing international franchising in Ukraine. The stages of entering the international market, international franchise management models and prospects for the development of international franchising in Ukraine are considered.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectfranchisinguk_UK
dc.subjectinternational franchisinguk_UK
dc.subjectbusiness expansion strategyuk_UK
dc.subjectinternational expansionuk_UK
dc.subjectinternational marketuk_UK
dc.subjectinternational businessuk_UK
dc.titleInternational Franchising as a Business Expansion Strategyuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра міжнародних економічних відносин та управління проєктамиuk_UK
dc.contributor.affiliation292 Міжнародні економічні відносиниuk_UK
Розташовується у зібраннях:FMV_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Punda_2025.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.