Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКицюк, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorПрокопчук, Анна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2025-09-02T11:28:31Z-
dc.date.available2025-09-02T11:28:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПрокопчук А. Бренд-менеджмент компанії Apple : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 Міжнародні економічні відносини / наук. кер. І. В. Кицюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк 2025. 63 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28440-
dc.description.abstractАктуальність теми зумовлена необхідністю дослідження ефективних підходів до бренд-менеджменту на прикладі компанії Apple як одного з найуспішніших брендів сучасності. У бакалаврській роботі розглядаються теоретико-методичні засади, а також практичні аспекти розвитку бренд-менеджменту компанії Apple. У першому розділі розкрито теоретико-методичні засади формування бренду та бренд-менеджменту, зокрема досліджено поняття та сутність бренду, визначено структуру бренду та його складові, а також охарактеризовано поняття бренд-менеджменту та його основні завдання. У другому розділі проаналізовано світові практики бренд-менеджменту та особливості розвитку бренду Apple, зокрема здійснено аналіз світових практик розвитку брендів в сучасних умовах, представлено загальну характеристику бренду Apple, виявлено основні фактори зростання бренду Apple. У третьому розділі здійснено оцінку сильних сторін та викликів бренд-менеджменту Apple, обґрунтовано перспективи його подальшого розвитку, зокрема охарактеризовано сильні сторони бренд-менеджменту Apple та можливості їх подальшого використання, ідентифіковано виклики для бренд-менеджменту компанії Apple, а також проаналізовано перспективні напрями розвитку бренд-менеджменту Apple.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectбренд-менеджментuk_UK
dc.subjectApple Inc.uk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.titleБренд-менеджмент компанії Appleuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра міжнародних економічних відносин та управління проєктамиuk_UK
dc.contributor.affiliation292 Міжнародні економічні відносиниuk_UK
Розташовується у зібраннях:FMV_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopchuk_2025.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.