Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-09-01T12:33:36Z-
dc.date.available2025-09-01T12:33:36Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationЛялюк А. Побудова освітньої програми маркетинг з урахуванням регіонального аспекту. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2025. № 2 (42) С.164-171. DOI: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2025-02-164-171uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28419-
dc.description.abstractПротягом останнього часу тривають дискусії щодо розробки освітніх програм, але кожен ВНЗ попри загальновизнані правила має власне бачення і намагається у процесі освітньої діяльності відповісти на питання, якою має бути ОП, реалізацію якої він забезпечує та у чому її особливість. Мета статті полягає у висвітленні власного досвіду розробки, впровадження і перегляду ОП Маркетинг, враховуючи регіональний аспект ВНЗ, у якому вона реалізується. У статті адаптовано методикуTuning до побудови моделі розробки, впровадження та реалізації ОП Маркетинг для першого (бакалаврського) рівня у ВНУ імені Лесі Українки з огляду на регіональний контекст. Визначено пропозиції роботодавців, здобувачів освіти, які взяли участь у громадському обговоренні ОП та в ході безпосередньої зустрічі зі стейкхолдерами. Описані підходи до щодо визначення наявних та можливості залучення додаткових ресурсів в університеті для створення та реалізації ОП. Сформовано профіль і мету ОП Маркетинг в контексті майбутнього працевлаштування. Розроблено методику оцінки якості ОП з метою її удосконалення. Відмічено важливість проведення опитувань щодо якості ОП. Формування ОП стає колективною справою не тільки групи забезпечення ОП або кафедри маркетингу, але всього ВНЗ через його структурні підрозділи. Отриманими результатами можуть скористатися гаранти ОП Маркетинг першого (бакалаврського) рівня під час підготовки до акредитації в ході написання відомостей самооцінювання.uk_UK
dc.format.extent164-171-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет мені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectосвітня програмаuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectодель розробки ОПuk_UK
dc.subjectстейкхолдериuk_UK
dc.subjectздобувачі освітиuk_UK
dc.titleПобудова освітньої програми маркетинг з урахуванням регіонального аспекту.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2786-4618-2025-02-164-171-
dc.citation.issue42-
dc.citation.journalTitleЕкономічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет мені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc339.138uk_UK
Розташовується у зібраннях:Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2025, № 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf435,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.