Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28345
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубич, Богдан | - |
dc.contributor.author | Потапова, Алла Геннадіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-28T09:48:55Z | - |
dc.date.available | 2025-07-28T09:48:55Z | - |
dc.date.issued | 2025-05 | - |
dc.identifier.citation | Дубич Б., Потапова А. Проблеми використання штучного інтелекту учнями у закладах загальної середньої освіти. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали X Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 199–200. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28345 | - |
dc.description.abstract | Активне впровадження штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес відкриває нові можливості для персоналізації навчання, підвищення доступності знань та оптимізації роботи вчителя. Водночас використання ШІ учнями, зокрема в школі, часто виходить за межі педагогічного контролю та ставить під загрозу якість освітніх результатів. Відсутність нормативно-методичного регулювання, низький рівень цифрової грамотності учнів, а також ризики академічної недоброчесності створюють нагальну потребу в дослідженні цієї проблеми. В умовах швидкого технологічного розвитку особливо важливо сформувати у школярів відповідальне ставлення до використання цифрових інструментів, зокрема на базі етичних та навчальних принципів. | uk_UK |
dc.format.extent | 199-200 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UK |
dc.subject | учні | uk_UK |
dc.title | Проблеми використання штучного інтелекту учнями у закладах загальної середньої освіти | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю. М. | uk_UK |
dc.relation.references | Перспективи використання штучного інтелекту в шкільній освіті. URL: https://naurok.com.ua/post/perspektivi-vikoristannya-shtuchnogo-intelektu-vshkilniy-osviti | uk_UK |
dc.relation.references | Потенційні недоліки штучного інтелекту в освіті. URL: https://prometheanworld. com.ua/potentsijni-nedoliky-shtuchnogo-intelektu-v-osviti/ | uk_UK |
dc.relation.references | Штучний інтелект і освіта: нові виклики та приховані ризики. URL: https://vseosvita.ua/c/news/post/106937. | uk_UK |
dc.subject.udc | 378.14775 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dubych.pdf | 653,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.