Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28188
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Дмитренко, Алла Адамівна | - |
dc.contributor.author | Гунько, Петро Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-08T10:14:12Z | - |
dc.date.available | 2025-07-08T10:14:12Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гунько П. О. Становлення та розвиток музеїв науки і техніки в Європі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 027 Музеєзнавство, пам’яткознавство / наук. кер. А. А. Дмитренко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 76 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28188 | - |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі висвітлено результати дослідження історичних передумов виникнення, становлення та розвитку музеїв науки і техніки в Європі. Розкрито їх соціокультурну роль, визначено особливості формування науково-технічних колекцій та простежено музейні практики від університетських навчальних кабінетів XVIII–XIX століть до сучасних наукових центрів і інтерактивних експозицій. Окремо проаналізовано феномен «музеєфікації» промислової спадщини як характерне явище XX століття. Охарактеризовано роль науково-технічних музеїв у популяризації науки, збереженні технічної спадщини та виконанні освітньої функції. Показано, що сучасні музеї науки і техніки виступають містками між науковою спільнотою та громадськістю, сприяючи інтерактивному знайомству відвідувачів з досягненнями науки і техніки. Виділено їхню роль як каталізаторів наукового знання та розвитку громадянської наукової грамотності в європейському культурному контексті. Відзначено, що соціальна роль музеїв полягає у їх здатності зберігати культурну спадщину, здійснювати просвітницьку роботу. Серед досягнень сучасної музеїв науки і техніки – розширення освітньої місії і взаємодії з різними соціальними групами, впровадження інтерактивного навчання, інклюзивність та ін. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | пам’ятки науки і техніки | uk_UK |
dc.subject | науково-технічна спадщина | uk_UK |
dc.subject | музеєфікація спадщини | uk_UK |
dc.subject | музеї науки і техніки | uk_UK |
dc.subject | музейна справа | uk_UK |
dc.title | Становлення та розвиток музеїв науки і техніки в Європі | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 027 Музеєзнавство, пам'яткознавство | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FH_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
hunko_2025.pdf | 1,57 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.