Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28104
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Глинчук, Людмила Ярославівна | - |
dc.contributor.author | Вітковець, Надія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-01T09:28:40Z | - |
dc.date.available | 2025-07-01T09:28:40Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Вітковець Н. В. Розробка та проєктування інтерактивного сайту «Learneasy» для вивчення англійської мови з використанням вебтехнологій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 – Комп’ютерні науки / наук. кер. Л. Я. Глинчук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 53 с | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28104 | - |
dc.description.abstract | Актуальність теми полягає в зростаючій потребі у зручних інструментах для самостійного вивчення іноземних мов, особливо англійської як мови міжнародного спілкування. Онлайн-платформа забезпечують гнучкий доступ до навчального матеріалу, що особливо важливо в умовах цифрової освіти. Метою роботи є розробка вебзастосунку для підтримки процесу вивчення англійської мови з функціональністю додавання та збереження слів, перегляду статей, створення тематичних папо та проходження тестування. Реалізацію здійснено з використанням мови програмування PHP, CSS, HTML та JavaScript на стороні клієнта. Для зберігання даних використано систему керування базами даних MySQL. Функціонал включає реєстрацію та автентифікацію користувачів, додавання англійських слів із перекладом, створення папо для організації вивчення слів, проходження тестів, автоматичне формування результатів і збереження статистики. У роботі описано структуру бази даних, логіку взаємодії між об’єктами, принципи генерації тестових завдань та реалізацію особистого кабінету користувача. Наведено фрагменти коду та запропоновано можливі шляхи подальшого вдосконалення, зокрема додавання адаптивної верстки. У роботі також проаналізовано роль використання онлайн-ресурсів для вивчення англійської мови, що підтверджує актуальність і затребуваність таких платформ серед користувачів | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | вебсайт | uk_UK |
dc.subject | англійська мова | uk_UK |
dc.subject | лексика | uk_UK |
dc.subject | словник | uk_UK |
dc.subject | база даних | uk_UK |
dc.subject | тестування | uk_UK |
dc.subject | PHP | uk_UK |
dc.subject | MySQL | uk_UK |
dc.title | Розробка та проєктування інтерактивного сайту «Learneasy» для вивчення англійської мови з використанням вебтехнологій | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 122 Комп’ютерні науки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vitkovets_2025.pdf | 2,31 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.