Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисюк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorДацюк-Томчук, Марія Богданівна-
dc.date.accessioned2025-06-24T11:57:24Z-
dc.date.available2025-06-24T11:57:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБорисюк О. В., Дацюк-Томчук М. Б. Телематичне страхування як драйвер управління страховою компанією в Україні. Наукові перспективи. 2025. № 4 (58), С. 464-473. DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2025-4(58)-464-473uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28062-
dc.description.abstractСучасний страховий ринок стрімко трансформується під впливом цифрових технологій. Одним із ключових інноваційних напрямів, що має потенціал суттєво змінити підходи до страхування, є впровадження телематики. Телематичне страхування –це новий формат взаємодії між страховиком і страхувальником, що ґрунтується на зборі, передачі та аналізі даних у реальному часі з використанням цифрових пристроїв, здебільшого в контексті автострахування. Ця модель дозволяє не лише більш точно оцінювати ризики, але й формувати індивідуальні страхові тарифи на основі реальної поведінки користувача, а не лише статистичних даних.В Україні ринок страхування наразі перебуває у фазі реформування та пошуку ефективних інструментів управління ризиками, що відповідають вимогам часу. З огляду на це, телематичне страхування може стати одним із рушіїв розвитку страховиком в Україні. Особливо актуальною є інтеграція цієї технології в обов’язковому автострахуванні (ОСЦПВ), де рівень ризиків залишається високим, а диференціація клієнтів недостатньо точна.Використання телематики дозволяє страховим компаніям оцінювати стиль водіння, частоту поїздок, швидкість, маневровість, дотримання правил дорожнього руху, тощо. Це відкриває можливістьне лише для гнучкої цінової політики, а й для підвищення культури безпечного водіння. Крім того, впровадження телематичних рішень сприяє посиленню конкуренції серед страхових компаній, підвищенню прозорості та покращенню клієнтського досвіду.В умовах цифровізації та запиту на персоналізовані продукти телема-тичне страхування може не лише трансформувати традиційні моделі оцінки ризиків, але й стати важливим драйвером стратегічного розвитку страхового ринку України в цілому.Разом із тим, це особливо важливо для України, оскільки потреба у впровадженні новітніх технологій дозволить вітчизняним страховим компаніям відповідати світовим тенденціям та покращити клієнтський досвід.uk_UK
dc.format.extent464-473-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectстраховий менеджментuk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectстрахуванняuk_UK
dc.subjectтелематикаuk_UK
dc.subjectтелематичне страхуванняuk_UK
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UK
dc.subjectстраховий ризикuk_UK
dc.subjectінтелектуальне страхуванняuk_UK
dc.titleТелематичне страхування як драйвер управління страховою компанією в Україніuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2708-7530-2025-4(58)-464-473-
dc.citation.issue4 (58)-
dc.citation.journalTitleНаукові перспективи-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc368:005.342uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
telematystrah.pdf282,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.