Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКоць, Михайло Онисимович-
dc.contributor.authorБайцим, Мілана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-06-23T14:18:20Z-
dc.date.available2025-06-23T14:18:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБайцим М. А. Психологічний аналіз креативності підлітків в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. М. О. Коць ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 98 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28047-
dc.description.abstractУ роботі здійснено науковий аналіз креативності як складноструктурний психічний феномен, що формується під впливом різних особистісних, фізіологічних, соціальних і культурних чинників. Описано потенціал креативності як ресурсу адаптації та зцілення травми, досліджено особливості формування предикторів творчої та креативної діяльності. Розглянуто нейрофізіологічні передумови креативного потенціалу, властивості підліткової психіки та нейропластичність, як важливий індикатор креативності. Встановлено зв’язок між креативність та активною діяльністю нейронних структур ділянок мозку, що пов’язані із виконавчими процесами вищих психічних функцій людини. Уточнено взаємозв’язок між креативністю, як адаптаційним та резильєнтним ресурсом та стратегічним і аналітичним компонентами когнітивного функціонування, що може бути відображеним у показниках інтелектуального розвитку. З’ясовано, що інтеграція творчих і аналітичних процесів нервової діяльності корелює із формуванням адаптивних механізмів в уиовах війни; участь в соціокульутрних та волонтерських ініціативах виступає додатковим стимулом до внутрішньої стабілізації, зниження рівнів психоемоційної напруги і дезорганізованої поведінки. У ході емпіричного дослідження застосовано валідизовані психометричні тести Торренса, опитувальник Рензуллі, шкали DERS і CTSR. Статистична обробка отриманих результатів виявила кореляцію між креативними здібностями та рівне адаптації до стресу. Новизна здійсненого теоретичного дослідження полягає у міждисциплінарному та обширному аналізі феноменів творчості та креативності як акомодаційних чинніків, необхідних для подолання хронічного стресу, спричиненого воєнним станом та його наслідками. Практична цінність дослідження полягає у застосуванні отриманих теоретичних та емпіричних висновків в психологічно-реабілітаційний практиці.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкреативністьuk_UK
dc.subjectтворчістьuk_UK
dc.subjectдивергентне мисленняuk_UK
dc.subjectадаптаційний ресурсuk_UK
dc.subjectнейрофізіологія креативностіuk_UK
dc.subjectвищі психічні функціїuk_UK
dc.subjectкреативний потенціалuk_UK
dc.titleПсихологічний аналіз креативності підлітків в умовах воєнного стануuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра педагогічної та вікової психологіїuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Baitsym_2025.pdf3,3 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.