Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКульчицька, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorМіщук, Ярослава Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-06-23T14:04:55Z-
dc.date.available2025-06-23T14:04:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМіщук Я. О. Соціальні мережі як чинник формування самооцінки в підлітковому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. А. В. Кульчицька ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. 73 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28046-
dc.description.abstractСоціальні мережі стали невід’ємною частиною життя підлітків. Відредаговані зображення та нескінченний потік ідеальних життів у соціальних мережах породжують порівняння та нереалістичні очікування. Самооцінка підлітків може різко впасти, а депресія та соціальна тривожність – це цілком реальні ризики, які може становити використання соціальних мереж. Соціальні мережі спонукають підлітків постійно порівнювати себе з «ідеальними» користувачами. Об’єктом дослідження є самооцінка підлітків. Предметом дослідження є соціальні мережі як чинник формування самооцінки в підлітковому віці. Метою дослідження є розглянути соціальні мережі як чинник формування самооцінки в підлітковому віці. Результати дослідження. За результатами «Шкали прояву тривожності» Дж. Тейлора показники розподілилися наступним чином: низький рівень тривожності виявлено у 7,84% респондентів, середній рівень тривожності з тенденцією до низького – у 31,37%, середній рівень тривожності з тенденцією до високого – у 19,61%, високий рівень тривожності – у 35,29%, дуже високий рівень тривожності – у 5,88%. За «Шкалою діагностики ознак соціальної фобії» М. Лейбовіча можна стверджувати, що 84,31% респондентів не мали вираженої соціальної тривожності та соціальної фобії. Легка соціофобія виявлена у 3,92% респондентів. Досить важка соціофобія виявлена у 3,92% респондентів. Виражена соціофобія виявлена у 5,88% респондентів. 1,96% респондентів обрали відповіді, пов’язані з дуже сильною соціальною фобією. За «Тестом шкільної тривожності» А. Філіпса ми отримали такі результати: помірний рівень загальної тривожності виявлено у 72,55%, підвищений рівень загальної тривожності – у 21,57% респондентів, високий рівень – у 5,88% респондентів . В результаті анкетування «Кількість та якість часу в соціальних мережах» ми отримали різноманітну інформацію, пов’язану з кількістю годин, які щодня проводяться в соціальних мережах, основні соціальні мережі, які цікавлять респонденти тощо.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectІнтернетuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.subjectсамооцінкаuk_UK
dc.subjectтривожністьuk_UK
dc.titleСоціальні мережі як чинник формування самооцінки в підлітковому віціuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра педагогічної та вікової психологіїuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mishchuk_2025.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.