Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28040
Назва: | Соціально-педагогічна діяльність з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі |
Автори: | Лотвин, Іванна Іванівна |
Приналежність: | 231 Соціальна робота Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи |
Бібліографічний опис: | Лотвин І. І. Соціально-педагогічна діяльність з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. В. І. Степаненко; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 53 с. |
Дата публікації: | 2025 |
Дата внесення: | 23-чер-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Степаненко, Вікторія Іванівна |
Теми: | соціальна робота інклюзивна освіта соціально-педагогічна діяльність особливі освітні потреби супровід індивідуальна програма розвитку соціалізація мультидисциплінарна команда |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: сформувати пропозиції щодо вдосконалення соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі. Об’єкт дослідження: соціально-педагогічна діяльність з дітьми. Предмет дослідження: особливості, напрями, форми і методи здійснення соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі. У роботі розкрито сутність поняття «інклюзивне освітнє середовище», надано соціально-педагогічну характеристику дітям з особливими освітніми потребами, окреслено особливості, напрями, форми і методи соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі. Проаналізовано досвід соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі Чарторийського ліцею. Розроблено рекомендації як пропозиції щодо вдосконалення соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі. Звернено увагу, що удосконалення відповідної діяльності вимагає системного підходу, міждисциплінарної співпраці, активної взаємодії з дітьми і сім’ями, толерантного ставлення до різноманітності, впровадження інноваційних методик підтримки інклюзії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28040 |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lotvin_2025.pdf | 834,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.