Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28040
Назва: Соціально-педагогічна діяльність з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі
Автори: Лотвин, Іванна Іванівна
Приналежність: 231 Соціальна робота
Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи
Бібліографічний опис: Лотвин І. І. Соціально-педагогічна діяльність з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. В. І. Степаненко; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 53 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 23-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Степаненко, Вікторія Іванівна
Теми: соціальна робота
інклюзивна освіта
соціально-педагогічна діяльність
особливі освітні потреби
супровід
індивідуальна програма розвитку
соціалізація
мультидисциплінарна команда
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: сформувати пропозиції щодо вдосконалення соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі. Об’єкт дослідження: соціально-педагогічна діяльність з дітьми. Предмет дослідження: особливості, напрями, форми і методи здійснення соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі. У роботі розкрито сутність поняття «інклюзивне освітнє середовище», надано соціально-педагогічну характеристику дітям з особливими освітніми потребами, окреслено особливості, напрями, форми і методи соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі. Проаналізовано досвід соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі Чарторийського ліцею. Розроблено рекомендації як пропозиції щодо вдосконалення соціально-педагогічної діяльності з дітьми в інклюзивному освітньому середовищі. Звернено увагу, що удосконалення відповідної діяльності вимагає системного підходу, міждисциплінарної співпраці, активної взаємодії з дітьми і сім’ями, толерантного ставлення до різноманітності, впровадження інноваційних методик підтримки інклюзії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28040
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FP_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lotvin_2025.pdf834,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.