Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorТарасюк, Злата Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-06-18T14:10:41Z-
dc.date.available2025-06-18T14:10:41Z-
dc.date.issued2025-05-16-
dc.identifier.citationТкачук Н., Тарасюк З. Поняття гейміфікації в освітньому процесі з географії: сутність, цілі та основні принципи. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції, м. Луцьк, 15-16 травня 2025 р. / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 186-187.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27988-
dc.description.abstractСучасна система освіти переживає значні трансформації, зумовлені глобальними викликами, серед яких особливе місце займає війна в Україні. Освітній процес часто відбувається в умовах небезпеки, психологічної напруги та нестабільності, що вимагає нових підходів до організації навчання. Одним із таких інноваційних методів є гейміфікація – інтеграція ігрових механізмів в освітню діяльність для підвищення залученості та мотивації учнів.uk_UK
dc.format.extent186-187-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectурокuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.subjectосвітній процесuk_UK
dc.subjectгейміфікаціяuk_UK
dc.titleПоняття гейміфікації в освітньому процесі з географії: сутність, цілі та основні принципиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцентuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти географічного факультету , група Гео--53 МОuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю. М.uk_UK
dc.relation.references1. Закон України «Про освіту». Документ 2145-VIII, чинний, поточна редакція. Редакція від 27.03.2025, підстава – 4246-IX. URL: https://zakon. rada.gov.ua/laws/show/2145-19uk_UK
dc.relation.references2. Іваненко О. Гейміфікація як інструмент мотивації учнів до навчання. Педагогічний альманах. 2020. № 3. С. 45–50.uk_UK
dc.relation.references3. Сидоренко Л. А. Гейміфікація у викладанні географії: нові можливості для мотивації учнів. Географія та сучасність. 2022. № 4. С. 23–30.uk_UK
dc.subject.udc378.147uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gamefik.pdf630,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.