Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27988
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Надія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Тарасюк, Злата Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T14:10:41Z | - |
dc.date.available | 2025-06-18T14:10:41Z | - |
dc.date.issued | 2025-05-16 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Н., Тарасюк З. Поняття гейміфікації в освітньому процесі з географії: сутність, цілі та основні принципи. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції, м. Луцьк, 15-16 травня 2025 р. / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 186-187. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27988 | - |
dc.description.abstract | Сучасна система освіти переживає значні трансформації, зумовлені глобальними викликами, серед яких особливе місце займає війна в Україні. Освітній процес часто відбувається в умовах небезпеки, психологічної напруги та нестабільності, що вимагає нових підходів до організації навчання. Одним із таких інноваційних методів є гейміфікація – інтеграція ігрових механізмів в освітню діяльність для підвищення залученості та мотивації учнів. | uk_UK |
dc.format.extent | 186-187 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | урок | uk_UK |
dc.subject | географія | uk_UK |
dc.subject | освітній процес | uk_UK |
dc.subject | гейміфікація | uk_UK |
dc.title | Поняття гейміфікації в освітньому процесі з географії: сутність, цілі та основні принципи | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти географічного факультету , група Гео--53 МО | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю. М. | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Закон України «Про освіту». Документ 2145-VIII, чинний, поточна редакція. Редакція від 27.03.2025, підстава – 4246-IX. URL: https://zakon. rada.gov.ua/laws/show/2145-19 | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Іваненко О. Гейміфікація як інструмент мотивації учнів до навчання. Педагогічний альманах. 2020. № 3. С. 45–50. | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Сидоренко Л. А. Гейміфікація у викладанні географії: нові можливості для мотивації учнів. Географія та сучасність. 2022. № 4. С. 23–30. | uk_UK |
dc.subject.udc | 378.147 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gamefik.pdf | 630,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.