Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27978
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яресько, Анна Романівна | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Надія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T13:36:37Z | - |
dc.date.available | 2025-06-18T13:36:37Z | - |
dc.date.issued | 2025-05-16 | - |
dc.identifier.citation | Яресько А., Ткачук Н. Використання інтерактивних методів при вивченні загальної географії у 6 класі. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції, м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р. / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С.195-196. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27978 | - |
dc.description.abstract | Основною метою базової загальної середньої освіти є розвиток та соціалізація учня, формування його національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення та поведінки, творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів. Сучасна освітня парадигма актуалізує необхідність використання інтерактивних методів для успішного навчання шкільних предметів, зокрема географії у 6 класі. | uk_UK |
dc.format.extent | 195-196 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | урок | uk_UK |
dc.subject | географія | uk_UK |
dc.subject | методи | uk_UK |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UK |
dc.title | Використання інтерактивних методів при вивченні загальної географії у 6 класі . | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти першого (бакалаврського) рівня освіти географічного факультету, група Гео-33 О | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю.М. | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Державний стандарт базової середньої освіти. URL: https://www.kmu.gov.ua/ | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Інтерактивні методи навчання: переваги та використання в сучасній освіті. URL: https://gosta.media/nauka-ta-osvita/interaktyvni-metody-navchannia-perevahyta-vykorystannia-v-suchasnij-osviti/ | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Модельна навчальна програма «Географія. 6–9 класи»197 для закладів загальної середньої освіти / С. П. Запотоцький, Г. І. Карпюк, Р. В. Гладковський, та ін. URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-niprohramy/pryrodnycha-osvitnia-haluz/ | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Модельна навчальна програма «Географія. 6–9 класи» для закладів загальної середньої освіти / С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко, Т. Г. Гільберг, Л. М. Даценко. URL: https://imzo.gov.ua/ model-ni-navchal-niprohramy/pryrodnycha-osvitnia-haluz/ | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Яковлева В. А., Власенко Р. П., Андрійчук Т. В. Сучасні технології у процесі навчання соціально-економічної географії України та світу. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 38. С.57–61. URL: http://eprints.zu.edu.ua/34413/1/13.pdf | uk_UK |
dc.subject.udc | 373.5:911:371.3 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
conf_trav25.pdf | 641,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.