Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27952
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Надія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Озюк, Уляна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T06:58:56Z | - |
dc.date.available | 2025-06-18T06:58:56Z | - |
dc.date.issued | 2025-03-19 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Н. М., Озюк У. М. Моделювання уроку географії в умовах дистанційного навчання. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2025. Вип. 1. С. 120–129. DOI : https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2025.1.17 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27952 | - |
dc.description.abstract | Останні п’ять років стали серйозним викликом для освіти в Україні через пандемію та війну, які обмежили можливості шкіл забезпечувати здобувачам рівний доступ до якісної освіти. Дистанційне навчання стало осно-вною формою навчання для багатьох учнів. Після повернення до очної форми елементи дистанційного навчання залишаються важливими і в умовах сьогодення. У статті розглянуто загальні засади використання дистанційних освітніх технологій у закладах загальної середньої освіти України. Зосереджено увагу на актуальності проблеми моделювання уроку географії в асинхрон-ному та синхронному режимі. Сучасні технології створюють нові можливості для онлайн-освіти. Однак викладання географії онлайн вима-гає особливого підходу, оскільки цей предмет потребує візуалізації даних й інтерактивності. Метою даного дослідження є аналіз наявних підходів до моделювання дистанційних уроків географії та пред-ставлення структурно-змістових моделей уроку у 6 класі для синхронного та асинхронного режиму. В статті охарактеризовано теоретичну модель дистанційного уроку, яка складається з наступних блоків: інструктивного, моніторингово-діагностичного, мотиваційного, інформаційного, комунікативно-консультаційно-го, узагальнюючого, контрольного та підсумкового. Ці блоки допомагають структурувати навчальний процес, підвищуючи його інтерактивність та ефективність. Як приклад моделі в асинхронному та синхронному режимі запропоновано структуру та зміст уроку для 6 класу за темою «Чому рухаються літосферні плити». Урок в асинх-ронному режимі побудований за допомогою конструктора інтернет-сервісу Liveworksheets; в синхронному вико-ристано такі онлайн-ресурси як Wordwall, MozaWeb, Zoom. Зроблено висновок, що адекватна організація дистанційного навчання з використанням технологій забезпе-чить якісне навчання і розвиток необхідних навичок учнів у нових умовах. Важливо стимулювати активність учнів через групову роботу, самостійний вибір задач і відкритість для обговорення, що сприятиме формуванню партнерських відносин між учителем і учнями, забезпечить досягнення результатів. | uk_UK |
dc.format.extent | 120-129 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | моделювання | uk_UK |
dc.subject | асинхронний режим | uk_UK |
dc.subject | синхронний режим | uk_UK |
dc.subject | урок географії | uk_UK |
dc.title | Моделювання уроку географії в умовах дистанційного навчання | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2025.1.17 | - |
dc.citation.issue | 1 | - |
dc.citation.journalTitle | Академічні студії. Серія «Педагогіка» | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувачка освіти першого (бакалаврського) рівня освіти, групи Гео-33О | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | ВД "Гельветика" | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Близнюк Т. Цифрові інструменти для онлайн і офлайн навчання: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. 64 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Браславська О. Озерова Л. Формування цифрової компетентності майбутніх педагогів у закладах вищої освіти . Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022. Вип. 1. С. 126–135. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2022_1_17 | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Бубир Н., Прасул Ю. Дистанційні освітні технології при викладанні курсу географії материків і океанів у закладах загальної середньої освіти. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. 2022. Випуск 36.С. 24–33 | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Варакута О. Формування компетентності «уміння вчитися впродовж життя» способом самостійної роботи учнів з інтернет-ресурсами під час вивчення географії. Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства.Тернопіль : Тайп, 2020. №4 (вип. 4). С. 102–106 URL : :http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22903 | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Голуб Н., Горошкіна О. Методи дистанційного навчання української мови. Український педагогічний жур-нал. 2022. № 4. С.148–156 | uk_UK |
dc.relation.references | 6. Державний стандарт базової середньої освіти: затверджено постановою КМУ від 30.09.2020 № 898. URL: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/76886/ | uk_UK |
dc.relation.references | 7. Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи. Аналітико-методичні матері-али / кол. автор. ; за заг. ред. О. М. Топузова ; укл. М. В. Головко. Київ : Педагогічна думка, 2021. 192 с. URL : https://undip.org.ua/library/dystantsiyne-navchannia-vumovakh-karantynu-dosvid-ta-perspektyvy | uk_UK |
dc.relation.references | 8. Коваль Л. Концептуальні засади моделювання уроку в умовах нової української школи. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2019. Випуск 69. С.101–104. | uk_UK |
dc.relation.references | 9. Коляда І. Система дистанційної освіти в умовах соціальних викликів: український досвід. Вісник Львів-ського університету. Серія філос.-політолог. студії. 2023. Випуск 46, c. 58–65 URL : http://fps-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/46_2023/7.pdf | uk_UK |
dc.relation.references | 10. Носкова М., Мєтєрєва А. Чинники впливу на розвиток дистанційного навчання. Академічні візії, 2024. С. 1–9 № 38. URL : https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/1557 | uk_UK |
dc.relation.references | 11. Носкова М., М. Сардига М. Аналіз нормативно-правової бази забезпечення існування дистанційної форми навчання в Україні. Молодий вчений.2019. № 6 (70) С. 346–351. URL : https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/2601/2585 | uk_UK |
dc.relation.references | 12. Омельчук С. Степанова М Трансформація структури сучасного уроку української мови в умовах дистанцій-ного навчання. Педагогічні науки. 2021. Випуск 97. С.12–21. | uk_UK |
dc.relation.references | 13. Організація дистанційного навчання в школі : методичні рекомендації. URL : https://mon.gov.ua/static-objects/ mon/sites/1/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20 osvita-2020.pdf | uk_UK |
dc.relation.references | 14. Патрушева І. А. , Гера О. М., Діденко Н. В., та ін. Мобільні технології в школі: посіб. для вчителів / К.: Видавничий дім «Освіта», 2019. 175 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 15. Чернецька Т. І. (Мієр Т. І.) Сучасний урок: теорія і практика моделювання : навч. посібник. К. : ТОВ «Праймдрук», 2011. 352 с. | uk_UK |
dc.subject.udc | 373.3/.5.016:911-047.58]:37.018.43 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
as.pedagogy/2025.1.17.pdf | 2 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.