Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27929
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Магдисюк, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Калініна, Дарія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-16T13:44:04Z | - |
dc.date.available | 2025-06-16T13:44:04Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Калініна Д. С. Психологічні засоби розвитку емоційного інтелекту особистості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 57 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27929 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження є теоретичне обґрунтування емоційного інтелекту як цілісного психологічного феномена та емпіричне дослідження ефективності психологічних засобів його розвитку у дорослих осіб. У першому розділі проаналізовано сучасні теоретичні підходи до розуміння емоційного інтелекту, його структури, компонентів та функцій. Розглянуто моделі здібностей, рисові та змішані підходи, що дозволяє створити комплексне уявлення про феномен емоційного інтелекту та шляхи його розвитку. У другому розділі описано організацію та проведення емпіричного дослідження із використанням методик діагностики емоційного інтелекту, рівня емпатії, тривожності та самооцінки. Подано аналіз отриманих результатів серед учасників віком від 18 до 37 років, здійснено інтерпретацію кореляційних зв’язків між ключовими показниками. У третьому розділі розроблено та представлено програму психологічного тренінгу розвитку емоційного інтелекту особистості, що включає практичні вправи, елементи майндфулнесу, рефлексивні техніки та психоедукаційні блоки. Програму апробовано у дорослій вибірці з позитивним впливом на емоційну саморегуляцію, усвідомлення емоцій та емпатію. Новизна дослідження полягає у комплексному аналізі ефективності різних психологічних засобів розвитку емоційного інтелекту дорослих осіб, а також в апробації авторської програми, адаптованої до умов повсякденного життя. Практичне значення полягає у можливості використання розробленої програми у роботі практичних психологів, психотерапевтів, тренерів особистісного розвитку, а також у сфері освіти та корпоративного навчання для підвищення емоційної компетентності. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, додатків. Містить 11 рисунків, 5 таблиці. Список використаних джерел налічує 37 найменування. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UK |
dc.subject | доросла особистість | uk_UK |
dc.subject | емоційна саморегуляція | uk_UK |
dc.subject | емпатія | uk_UK |
dc.subject | психологічна програма | uk_UK |
dc.subject | самосвідомість | uk_UK |
dc.title | Психологічні засоби розвитку емоційного інтелекту особистості | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практичної психології та психодіагностики | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kalinina_2025.pdf | 610,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.