Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27927
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Федоренко, Раїса Петрівна | - |
dc.contributor.author | Пастушок, Владислава Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-16T13:30:20Z | - |
dc.date.available | 2025-06-16T13:30:20Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Пастушок В. В. Вплив самооцінки на рівень успішності студентської молоді : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Р. П. Федоренко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 44 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27927 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження було виявити вплив самооцінки на рівень успішності студентської молоді. У першому розділі розглянуто теоретичний аспект дослідження: поняття «самооцінка», «самосвідомість», «Я-концепція», «види самооцінки», «адекватна самооцінка», «самореалізація», «студентство», «молодь», «успішність» та розуміння особливостей успішності студентської молоді. У другому розділі описаний методичний інструментарій, спрямований на виявлення рівня самооцінки у осіб студентської молоді, діагностики рівня соціальної фрустрованості, діагностики задоволеності життям; був здійснений аналіз отриманих результатів у ході проведення діагностики студентської молоді на базах університетів таких як: Волинський Національний Університет імені Лесі Українки, Національний університет харчових технологій, Вінницький національний медичний університет імені М. Пирогова; у третьому підрозділі погляди на покращення самооцінки студентів з метою поліпшення власного сприйняття успішності. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо подальших досліджень. Новизна дослідження полягала в дослідженні студентської молодь і їх вікові особливості та їх поняття успішності у цьому віці, сприйняття студентами власного життя у взаємозв’язку із рівнем самооцінки із порівняльним аналізом завищеної, нормальної та заниженої самооцінки. Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості подальшого використання зібраного теоретичного та емпіричного матеріалу при роботі психологів з особами студентської молоді, що страждають від зниженої самооцінки та недостатньої успішності як у навчальних закладах так і в особистому житті. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | самооцінка | uk_UK |
dc.subject | самосвідомість | uk_UK |
dc.subject | Я-концепція | uk_UK |
dc.subject | види самооцінки | uk_UK |
dc.subject | адекватна самооцінка | uk_UK |
dc.subject | самореалізація | uk_UK |
dc.subject | студентство | uk_UK |
dc.subject | молодь | uk_UK |
dc.subject | успішність | uk_UK |
dc.title | Вплив самооцінки на рівень успішності студентської молоді | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практичної психології та психодіагностики | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pastushok_2025.pdf | 526,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.