Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедоренко, Раїса Петрівна-
dc.contributor.authorПастушок, Владислава Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-06-16T13:30:20Z-
dc.date.available2025-06-16T13:30:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПастушок В. В. Вплив самооцінки на рівень успішності студентської молоді : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Р. П. Федоренко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 44 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27927-
dc.description.abstractМетою дослідження було виявити вплив самооцінки на рівень успішності студентської молоді. У першому розділі розглянуто теоретичний аспект дослідження: поняття «самооцінка», «самосвідомість», «Я-концепція», «види самооцінки», «адекватна самооцінка», «самореалізація», «студентство», «молодь», «успішність» та розуміння особливостей успішності студентської молоді. У другому розділі описаний методичний інструментарій, спрямований на виявлення рівня самооцінки у осіб студентської молоді, діагностики рівня соціальної фрустрованості, діагностики задоволеності життям; був здійснений аналіз отриманих результатів у ході проведення діагностики студентської молоді на базах університетів таких як: Волинський Національний Університет імені Лесі Українки, Національний університет харчових технологій, Вінницький національний медичний університет імені М. Пирогова; у третьому підрозділі погляди на покращення самооцінки студентів з метою поліпшення власного сприйняття успішності. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо подальших досліджень. Новизна дослідження полягала в дослідженні студентської молодь і їх вікові особливості та їх поняття успішності у цьому віці, сприйняття студентами власного життя у взаємозв’язку із рівнем самооцінки із порівняльним аналізом завищеної, нормальної та заниженої самооцінки. Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості подальшого використання зібраного теоретичного та емпіричного матеріалу при роботі психологів з особами студентської молоді, що страждають від зниженої самооцінки та недостатньої успішності як у навчальних закладах так і в особистому житті.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсамооцінкаuk_UK
dc.subjectсамосвідомістьuk_UK
dc.subjectЯ-концепціяuk_UK
dc.subjectвиди самооцінкиuk_UK
dc.subjectадекватна самооцінкаuk_UK
dc.subjectсамореалізаціяuk_UK
dc.subjectстудентствоuk_UK
dc.subjectмолодьuk_UK
dc.subjectуспішністьuk_UK
dc.titleВплив самооцінки на рівень успішності студентської молодіuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pastushok_2025.pdf526,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.