Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27919
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Козак, Галина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Бучак, Вікторія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-16T11:12:54Z | - |
dc.date.available | 2025-06-16T11:12:54Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Бучак В. В. Психологічні особливості криз підліткового віку: причини, прояви та шляхи подолання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 57 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27919 | - |
dc.description.abstract | У роботі теоретично обґрунтовано сутність кризи підліткового віку, розкрито її вплив на емоційно-особистісний розвиток, а також охарактеризовано основні внутрішні та зовнішні чинники, що спричиняють кризові переживання. Проаналізовано сучасні підходи до вивчення тривожності, агресивності, самооцінки та їх взаємозв’язку із соціальним середовищем підлітка. На основі результатів емпіричного дослідження, яке проводилося серед учнів ліцею №1 смт Іваничі Іваничівської селищної ради Володимирського району Волинської області, було виявлено, що значна частина підлітків демонструє підвищений рівень тривожності, агресивності, занижену самооцінку, труднощі у комунікації з однолітками, що є свідченням кризового стану. Проведений кореляційний аналіз дозволив встановити статистично значущі взаємозв’язки між факторами ризику (сімейні проблеми, навчальні труднощі, проблеми у спілкуванні з ровесниками) та проявами кризи. На основі отриманих даних було розроблено практичні рекомендації для батьків, педагогів і психологів, а також створено програму корекції та профілактики криз підліткового віку. Програма складається з 16 занять і включає етапи формування навичок емоційної саморегуляції, підвищення самооцінки, зниження тривожності та профілактики агресивної поведінки. Очікуваними результатами програми є покращення емоційного стану підлітків, розвиток психологічної стійкості та конструктивної соціальної поведінки. Отримані результати можуть бути використані практичними психологами, соціальними педагогами, класними керівниками у закладах загальної середньої освіти для вчасного виявлення кризових станів у підлітків та організації ефективної психологічної допомоги. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UK |
dc.subject | криза | uk_UK |
dc.subject | тривожність | uk_UK |
dc.subject | агресивність | uk_UK |
dc.subject | профілактика | uk_UK |
dc.subject | корекційна програма | uk_UK |
dc.subject | самооцінка | uk_UK |
dc.subject | психологічна підтримка | uk_UK |
dc.title | Психологічні особливості криз підліткового віку: причини, прояви та шляхи подолання | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практичної психології та психодіагностики | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Buchak_2025.pdf | 1,12 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.