Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2789
Title: Маркетинг туризму : програма навчальної дисципліни
Authors: Ivankiv, O. Ya.
Іванків, Ольга Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): Іванків О. Я. Маркетинг туризму : програма навчальної дисципліни / О. Я. Іванків; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки , інститут економіки і менеджменту , кафедра економіки та безпеки підприємства . – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – 5 с.
Issue Date: 23-Jan-2014
Date of entry: 23-Jan-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: навчальна програма
маркетинг туризму
Abstract: Навчальна дисципліна “Маркетинг туризму” є складовою навчального плану загальнонаукової та професійної підготовки фахівців у сфері туризму. Предметом дисципліни є загальні закономірності розвитку маркетингу туризму в ринкових умовах та система маркетингу туристичного підприємства. Міжпредментні зв’язки. У процесі вивчення навчального курсу "Маркетинг туризму" майбутні фахівці у сфері туризму повинні поєднувати отримані знаття та вміння, які будуть засвоюватись в ході вивчення таких навчальних дисциплін, як "Психологія", "Статистика", "Рекреаційна географія", "Екологія", "Організація рекреаційних послуг", "Основи менеджменту", "Основи маркетингу", "Рекреалогія", "Менеджмент туризму". Змістові модулі: Модуль І – Особливості маркетингу в туристичній індустрії Модуль ІІ – Система маркетингу туристичного підприємства
Description: Програма навчальної дисципліни «Маркетинг туризму» для студентів спеціальності 7.04010401 «Географія»
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2789
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
prorgama geogr.pdf153,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.