Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27878
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Гошовський, Ярослав Олександрович | - |
dc.contributor.author | Клехо, Дарина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T13:26:38Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T13:26:38Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Клехо Д. А. Психологічні особливості впливу соціальних мереж на психічне здоров'я підлітків : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Я. О. Гошовський ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 76 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27878 | - |
dc.description.abstract | У сучасному світі соціальні мережі стали невід’ємною частиною повсякденного життя підлітків, істотно впливаючи на формування їхньої особистості. У цій роботі здійснено спробу комплексного аналізу того, як соціальні мережі впливають на психологічний розвиток підлітка, його самосвідомість, емоційний стан та соціальні навички. Особлива увага приділяється питанню формування самооцінки в умовах постійного порівняння з іншими користувачами, потреби у віртуальному схваленні (лайках, коментарях) та розвитку залежності від онлайн-спілкування. Проаналізовано позитивні аспекти — можливості для самовираження, спілкування з однолітками, доступ до нових знань та формування особистих інтересів. Водночас наголошено на ризиках: зростанні рівня тривожності, депресивних станів, зниженні рівня реальної комунікації, впливі хейт-спічу, кібербулінгу, а також потенційній втраті ідентичності через надмірну присутність у віртуальному середовищі. У дослідженні також підкреслюється роль батьків, вчителів та інших дорослих у забезпеченні медіаграмотності, розвитку критичного мислення та підтримці підлітка в процесі становлення його особистості в умовах цифрової епохи. Зазначено, що лише завдяки збалансованому підходу до використання соціальних мереж можна забезпечити позитивний вплив на розвиток особистості підлітка. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | підліток | uk_UK |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UK |
dc.subject | особистість | uk_UK |
dc.subject | самооцінка | uk_UK |
dc.subject | соціалізація | uk_UK |
dc.subject | кібербулінг | uk_UK |
dc.subject | цифрове середовище | uk_UK |
dc.subject | емоційний стан | uk_UK |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UK |
dc.subject | віртуальна комунікація | uk_UK |
dc.title | Психологічні особливості впливу соціальних мереж на психічне здоров'я підлітків | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра педагогічної та вікової психології | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Klekho_2025.pdf | 1,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.