Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27876
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Остапйовський, Олександр Ігорович | - |
dc.contributor.author | Козак, Христина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T10:33:14Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T10:33:14Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Козак Х. В. Психоемоційний стан педагогів в умовах організації дистанційного освітнього процесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. О. І. Остапйовський : Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 55 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27876 | - |
dc.description.abstract | Випускна кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методологічному та емпіричному дослідженню психоемоційних станів педагогів в умовах організації дистанційного освітнього процесу. У першому розділі здійснено теоретичний аналіз відомих досліджень проявів психоемоційних станів особистості, проаналізовано психологічні особливості професійної діяльності педагогів в умовах організації дистанційного освітнього процесу, теоретично обґрунтовано особливості проявів негативних психоемоційних станів педагогів в умовах дистанційного освітнього процесу та охарактеризовано психологічні особливості дистанційного освітнього процесу. Встановлено, що дистанційне навчання суттєво вплинуло на психоемоційний стан вчителів, посилюючи такі проблеми, як тривожність, емоційне виснаження та синдром вигорання. Постійна робота за комп'ютером, ізоляція від колег, невизначеність щодо результатів навчання та велике навантаження створюють значний стрес. Професійна деформація також є наслідком тривалої роботи в онлайн-форматі, що проявляється у рутинності, втраті інтересу до інновацій та формальному виконанні своїх обов'язків. У другому розділі обґрунтовано емпіричну програму вивчення проблеми, та здійснено емпіричну констатацію психоемоційного стану педагогів в умовах організації дистанційного освітнього процесу, в процесі чого обґрунтовано вибірку та методи дослідження, проведене дослідження та здійснений аналіз отриманих результатів, викладені рекомендації щодо адаптації до сучасних умов викладання. На основі проведеного емпіричного дослідження було виявлено, що впровадження дистанційного формату навчання супроводжується виникненням негативних психоемоційних реакцій у педагогічних працівників. Зокрема, йдеться про підвищений рівень тривожності, емоційне виснаження, зниження мотивації та загальне погіршення психологічного самопочуття. Це свідчить про необхідність розробки ефективних психопрофілактичних заходів і підтримувальних програм, спрямованих на збереження психічного здоров’я педагогів в умовах цифрової трансформації освітнього процесу. Також, були наведені рекомендації щодо адаптації до умов дистанційного навчання у педагогів. | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | педагоги | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | освітній процес | uk_UK |
dc.subject | психоемоційний стан | uk_UK |
dc.subject | емоційне вигорання | uk_UK |
dc.title | Психоемоційний стан педагогів в умовах організації дистанційного освітнього процесу | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра педагогічної та вікової психології | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kazak_2025.pdf | 1,12 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.