Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKyrykylytsia, Valentyna V.-
dc.contributor.authorКирикилиця, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2014-01-23T12:57:37Z-
dc.date.available2014-01-23T12:57:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2786-
dc.description.abstractThis paper mainly presents the subject of the importance of large-scale application of teaching technology with dictionaries as a sure means of students’ knowledge and cognitive activity activation. The objective of our research is to monitor and evaluate new advances in educational technology; to monitor current research and promote integration of best practices for teaching with technology; to enhance teaching and improve foreign languages study through the use of dictionary technology.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherKyrykylytsia V. The problem of activation of students` knowledge and cognitive activity in the process of working with dictionaries / V. Kyrykylytsia // Pedagogicko-psychologicke aspekty vyuky : sbornik prispevku z mezinarodni vedecke konference Evropske pedagogicke forum (3–7. 12. 2012). – Vol. II. – Magnanimitas, Hradec Kralove, Ceska Republika, 2012. – S. 138–143.uk_UK
dc.subjectactivationuk_UK
dc.subjectактивізаціяuk_UK
dc.subjectknowledge and cognitive activityuk_UK
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UK
dc.subjectdictionary activityuk_UK
dc.subjectробота зі словникамиuk_UK
dc.subjectdifferent types dictionariesuk_UK
dc.subjectсловники різних типівuk_UK
dc.subjectdictionary technologyuk_UK
dc.subjectсловникова технологія навчанняuk_UK
dc.titleThe problem of activation of students` knowledge and cognitive activity in the process of working with dictionariesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paper_Kyrykylytsia.pdf188,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.