Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМилько, Інна Петрівна-
dc.contributor.authorЛялюк, Алла Миколаївна-
dc.contributor.authorСак, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2025-06-09T09:59:38Z-
dc.date.available2025-06-09T09:59:38Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.identifier.citationМилько І. П., Лялюк А. М., Сак Т. В. Стратегічне планування у системі маркетингового менеджменту транскордонних регіонів. Ефективна економіка. 2025. № 1. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.1.53uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27860-
dc.description.abstractСтаття присвяченадослідженнюсутностіта важливимознакамстратегічного планування. У роботіпредставлено принципи, які необхідно враховувати при здійсненні процесу стратегічного планування. Визначено місце стратегічного планування у системі маркетингового менеджменту транскордонного регіону. Запропоновано систему маркетингового менеджменту транскордонного регіону на основі функціонально-системного підходу. У статті досліджено процес стратегічного планування якпослідовність реалізації певних етапів. Визначено суб’єктів системи маркетингового менеджменту транскордонного регіону та учасників транскордонного співробітництва. Обґрунтовано необхідність формування маркетингової інформаційної системи як передумови ефективного стратегічного планування. Визначено вимоги до вибору маркетингової стратегії для транскордонного регіону. У статті запропоновано складовістратегічного планування транскордонного регіону у маркетинговій діяльності. Виділено основні переваги стратегічного планування в системі маркетингового менеджменту транскордонного регіону.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk_UK
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегія транскордонного регіонуuk_UK
dc.subjectстратегічне планування транскордонного регіону у маркетинговій діяльностіuk_UK
dc.titleСтратегічне планування у системі маркетингового менеджменту транскордонних регіонівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.1-
dc.citation.issue1-
dc.citation.journalTitleЕфективна економіка-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет мені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет мені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет мені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.format.pages13-
dc.subject.udc05:339.138]:339.92uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mylko_lialiuk_sak.pdf373,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.