Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосюк, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-05-22T11:45:10Z-
dc.date.available2025-05-22T11:45:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКосюк О. Інтермедіальний підхід до спростування стереотипів щодо діяльності китайських ЗМІ в умовах російсько-української війни. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Філологія. Київ, 2025. Вип. 1(15). С. 32-36. DOI : https://doi.org/10.32689/maup.philol.2025.1.6.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27791-
dc.description.abstractБільш актуальну проблему, ніж китайські ЗМІ (у найширшому розумінні цього слова – включаючи газети, журнали, сховища файлів, блоги тощо), сьогодні відшукати важко, адже саме від позицій та діяльності цих медіаторів думок політикуму й населення КНР залежить доля нестабільного світу. І якщо інформаційна сфера інших держав переважно наповнюється сподіваннями та припущеннями стосовно перспектив й стратегій Китаю, медіапростір Піднебесної – єдине першоджерело і носій найбільш достовірних даних, продукування яких, на жаль, й досі сприймається стереотипно: з покликаннями на закритість, співпрацю з Росією та комуністичний режим. Тим часом, навіть поверховий огляд сайтів засвідчує кардинально протилежне: інформативну насиченість, достовірність, баланс, строге дотримання міжнародних стандартів. Прицільне зосередження на ЗМІ, в бік яких спрямовано безліч негативних закидів, дозволяє повністю розвіяти сумніви. Державні масмедіа, звісно, лаштуються під систему: передовиці часто постають у вигляді звітів та промов Голови КНР Сі Цзиньпіна та інших тенденційних матеріалів, однак наповнення ЗМІ усіх форм власності (на відміну від Сирії, Ірану, Азербайджану тощо) цілком якісне. Проблема, головно, в тім, що потенційна аудиторія не лише перебуває в полоні стереотипів, а й медійно безграмотна – не здатна сприймати претексти, затексти, контексти, інтертексти. Їй варто мати на увазі, щонайменше, наступне: продукуючи інформацію, журналістика вкладає її в жанрологію трьох блоків, серед яких інформаційний (замітка, звіт, інтерв'ю, репортаж) претендує на констатацію фактів та абсолютну достовірність; аналітичний (кореспонденція, коментар стаття, огляд, пресконференція, токшоу) вимагає присутності опозиційних спікерів та збалансованості думок (усталений варіант підміни – використання неекспертів та відсутність паритету); публіцистичний (рецензія, замальовка, нарис та його різновиди – документальний фільм, фейлетон, памфлет) органічно може містити вигадки, фейки, авторські підходи тощо. Отже, від кінодокументалістики, для прикладу, не варто вимагати правди. Цей жанр використовується тоді, коли потрібно тиснути на емоції та вводити в оману. Саме це ми й спостерігаємо у ситуаціях законодавчо задекларованої "співпраці" китайських та російських журналістів на теренах війни в Україні.uk_UK
dc.format.extent32-36-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UK
dc.subjectфактuk_UK
dc.subjectКитайuk_UK
dc.subjectцензураuk_UK
dc.subjectУкраїнаuk_UK
dc.subjectвійнаuk_UK
dc.subjectфілософіяuk_UK
dc.titleІнтермедіальний підхід до спростування стереотипів щодо діяльності китайських ЗМІ в умовах російсько-української війниuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32689/maup.philol.2025.1.6-
dc.citation.issue1(15)-
dc.citation.journalTitleНаукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Філологія-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc366.637uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
maup.philol.2025.1.6.pdf325,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.