Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Ольга Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-05-22T06:49:15Z-
dc.date.available2025-05-22T06:49:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІльїна О. В. Літературний туризм: ресурсна база й перспективи розвитку. Географічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2025. № 5(5). С. 144–152. DOI : https://doi.org/10.32782/geochasvnu.2025.5.14.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27782-
dc.description.abstractРозглянуто особливості літературного туризму як виду культурно-пізнавального туризму, типологію, види. Метою його є ознайомлення з визначними памʼятками, природними та етнічними особливостями, памʼятниками історії, архітектури та сучасним життям народу, особливостями того чи іншого аспекту описаного у літературному творі. Його можна розглядати як систему, що надає всі можливості для ознайомлення з історією, літературою, звичаями, духовними та релігійними цінностями країни або окремого регіону. Виявлені особливості розвитку літературного туризму у світі та його ресурсна база в Україні. Літературний туризм в Україні має достатній потенціал для того, щоб стати одним з важливих видів туризму. Він є актуальним та перспективним видом культурного туризму, має свої специфічні особливості та відіграє важливу роль: сприяє розширенню кругозору, має яскраво виражену просвітницьку спрямованість, задовольняє естетичні потреби людини. Літературний туризм має сприятливий вплив на соціально-економічний та культурний розвиток регіонів, що проявляється у збільшенні туристичних потоків, створенні додаткових робочих місць, збереженні історико-культурної спадщини та ін.uk_UK
dc.format.extent144–152-
dc.subjectлітературний туризмuk_UK
dc.subjectкультурний туризмuk_UK
dc.subjectкультурно-пізнавальний туризмuk_UK
dc.subjectбіосоціальні ресурсиuk_UK
dc.subjectісторико-культурна спадщинаuk_UK
dc.subjectтипологіяuk_UK
dc.titleЛітературний туризм: ресурсна база й перспективи розвиткуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/geochasvnu.2025.5.14-
dc.citation.issue5(5)-
dc.citation.journalTitleГеографічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1. Вітрук Н.О. Літературний туризм як перспективний напрям культурно-пізнавального туризму на Рівненщині. Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування. 2020. № 2 (14). С. 123–125.uk_UK
dc.relation.references2. Ільїна О.В. Туризм. Рекреаційна географія: Поняття і терміни. Луцьк : Терен, 2004. 104 с.uk_UK
dc.relation.references3. Лозинський Р., Кучинська І. Спеціалізований (нішевий) туризм: розвиток концепції в українській і зарубіжній науковій літературі. Вісник Львівського університету. Серія географічна. 2018. Вип. 52. С. 170–182.uk_UK
dc.relation.references4. Поручинська І.В. Літературний туризм як один із видів нішевого туризму. Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 14–15 листопада 2024 р.). Запоріжжя, 2024. С. 343–345.uk_UK
dc.relation.references5. Brown L. Tourism and pilgrimage: Paying homage to literary heroes. International Journal of Tourism Research. 2016. № 2. P. 167–175. DOI: 10.1002/jtr.2043.uk_UK
dc.relation.references6. Brown L., Gentile R. A life as a work of art: literary tourists’ motivations and experiences at il vittoriale degli italiani. European Journal of Tourism, Hospitality and Recreation. 2015. № 2. P. 25–47.uk_UK
dc.relation.references7. Bu N., Pan S., Kong H., Fu X., Bingna L. Profiling literary tourists: A motivational perspective. Journal of Destination Marketing and Management. 2021. P. 100659. DOI: 10.1016/j. jdmm.2021.100659.uk_UK
dc.relation.references8. Busby G., Klug J. Movie-induced tourism: The challenge of measurement and other issues. Journal of Vacation Marketing. 2001. № 4. P. 316–332.uk_UK
dc.relation.references9. Butler R. Literature as an influence in shaping the image of tourist destinations: A review and case study. In book: Canadian studies of parks, recreation and foreign lands, 1986. P. 111–132.uk_UK
dc.relation.references10. Butler R. Literary tourism. Working definitions in literature and tourism. 2022. P. 79–80.uk_UK
dc.subject.udc379.85uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilyina_2025.pdf378,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.