Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2756
Назва: Педагогічні технології навчання фізичної культури
Інші назви: Pedagogical Technologies of Physical Culture Teaching
Автори: Забіяко, Юрій
Zabiyako, Yuriy
Бібліографічний опис: Забіяко Ю. Педагогічні технології навчання фізичної культури / Ю. Забіяко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 103–106.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 21-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: педагогічні технології
інноваційні технології
мультимедійні технології
інтегровані технології
ігрові технології навчання
групові (колективні) технології
технології індивідуалізації навчального процесу
pedagogical technologies
inovative technologies
multimedia technologies
integrated technologies
technologies of educational process individualization
Короткий огляд (реферат): У статті дається характеристика основних педагогічних інноваційних методик, які мають найбільше значення для забезпечення нормальної організації процесу фізичного виховання та сприяють кращому засвоєнню студентами складників здорового способу життя. Мультимедійні технології пов’язані зі створенням мультимедійних продуктів. Актуальним є запровадження цих методів у технології викладання фізичної культури у вищих навчальних закладах. Аналізуються інтегровані технології, які припускають, що викладач, за можливості, чітко визначає реакції, поняття, ідеї та навички, які мають бути засвоєні студентами, а потім за допомогою багатостороннього підходу допомагає їм спрямувати власну діяльність на досягнення цих цілей. Визначається роль технології ігрового навчання, під час якої навчання здійснюється в процесі включення молодих людей у навчальну гру. Групова технологія навчання передбачає таку організацію фізичного виховання, за якої навчання певних вправ відбувається в процесі спілкування між студентами (взаємонавчання) в групах. Особливе місце в статті відводиться технології індивідуалізації процесу навчання. The article presents charateristics of the main innovative methods that have the greatest meaning for providing of normal organization of the process of physical education and influence better mastering of the components of healthy lifestyle among students. Multimedia technologies are connected with the creation of multimedia products. It is necessary to introduce these methods to the technologies of teaching of physical culture in higher educational establishments. We have also analysed the integral technologies that assume that a teacher quickly indicates reactions, notions, ideas and skills that must be mastered by students and then he helps them to direct their activity at achieving of the aims. We have defined the role of the technology of play education where education is realized in the process of engaging into training game. Group technologies predetermines organization of physical education where education is providing in the process of communication between students (self-education) in groups. An important place in the article is given to the technology of individualization of educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2756
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zabiako.pdf213,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.