Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2755
Назва: Наукове обґрунтування експериментальної методики занять для школярів підлітків із затримкою психічного розвитку
Інші назви: Scientific Basis of an Experimental Methodology for Teenage Pupils with Mental Retardation
Автори: Довгаль, Василь
Dovgal, Vasyl
Бібліографічний опис: Довгаль В. Наукове обґрунтування експериментальної методики занять для школярів – підлітків із затримкою психічного розвитку / В. Довгаль // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 98–102.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 21-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: методика занять
затримка психічного розвитку
підлітки
фізичне виховання
професійно-прикладне
lessons methodology
mental retardation
teenager
physical education
professionally applied
Короткий огляд (реферат): У дослідженнях останніх років відзначається тенденція зростання кількості дітей із відхиленнями фізичного та психічного здоров’я. Значну частину серед них займають особи із затримками психічного розвитку, яких на фоні загального погіршення дитячого здоров’я стає дедалі більше. Мета дослідження полягає в науково-теоретичному обґрунтуванні змісту варіативної частини шкільної програми з фізичної культури для школярів – підлітків із затримкою психічного розвитку. З урахуванням проаналізованої літератури та отриманих даних визначено, що експериментальна методика підвищення рівня фізичних можливостей і стану фізичного здоров’я школярів підліткового віку із затримкою психічного розвитку має містити такі положення. Слід ураховувати вік, стать, тренованість та вікові темпи приросту рухових якостей школярів із затримкою психічного розвитку; уключати навантаження, спрямовані на покращення фізичної працездатності, та фізичні вправи різнобічного спрямування із залученням до роботи великих м’язових груп. Фізичне виховання школярів підліткового віку із затримкою психічного розвитку має бути спрямоване на певну трудову діяльність, тобто мати професійно-прикладний характер. Researches of the latest years are marked by the increasing of amount of children with mental and physical retardation. A huge part of these children make up children with mental retardation, and this number is constantly increasing. The aim of the research is to scientifically and theoretically ground the variable part of physical culture program for teenage pupils with mental retardation. It is needed to take into account age, sex, level of training practice, growth tempo of motor qualities of pupils with mental retardation. It is necessary to include loads aimed at development of big muscle groups. Physical education of teenage pupils with mental retardation must be aimed at certain labor activity, have professionally applied character.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2755
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dovgal.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.