Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27426Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Петрик, Оксана Володимирівна | - |
| dc.contributor.author | Коноваленко, Анастасія Юріївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-03-03T14:52:03Z | - |
| dc.date.available | 2025-03-03T14:52:03Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Коноваленко А. Ю. Психолого-педагогічні засади формування емоційного інтелекту у підлітків : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. О. В. Петрик ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 78 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27426 | - |
| dc.description.abstract | Магістерська робота на тему «Психолого-педагогічні засади формування емоційного інтелекту у підлітків» присвячена дослідженню процесу розвитку емоційного інтелекту в підлітковому віці. Метою роботи є вивчення теоретичних і практичних аспектів формування емоційного інтелекту у підлітків, а також розробка рекомендацій для педагогів і психологів щодо ефективних методик і технік, спрямованих на розвиток емоційної компетентності учнів. У роботі розглянуто ключові теоретичні підходи до поняття емоційного інтелекту, проаналізовано сучасні моделі емоційного інтелекту та їх застосування в педагогічній практиці. Окрема увага приділена віковим особливостям емоційного розвитку підлітків, а також психологічним і педагогічним методам, що сприяють розвитку емоційної саморегуляції, емпатії та ефективної комунікації серед підлітків. На основі емпіричних досліджень роботи визначено фактори, що впливають на формування емоційного інтелекту в підлітковому віці, та вивчені методи, які можуть бути ефективно інтегровані в освітній процес. Розроблені практичні рекомендації можуть бути використані для організації виховної роботи в школах, позакласних заняттях та тренінгах, спрямованих на підвищення емоційної компетентності підлітків. Результати дослідження мають значення для розвитку теоретичних знань у галузі психолого-педагогічної науки, а також для практичного впровадження в систему освіти для покращення емоційного розвитку учнів і їхньої адаптації до соціальних умов. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | емоційний інтелект | uk_UK |
| dc.subject | підлітки | uk_UK |
| dc.subject | психолого-педагогічні засади | uk_UK |
| dc.subject | емоційна саморегуляція | uk_UK |
| dc.subject | емпатія | uk_UK |
| dc.subject | комунікація | uk_UK |
| dc.subject | педагогічні методики | uk_UK |
| dc.title | Психолого-педагогічні засади формування емоційного інтелекту у підлітків | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра педагогічної та вікової психології | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Konovalenko_2025.pdf | 854,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.