Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27238| Назва: | Використання технології квесту в освітньому процесі з географії |
| Автори: | Пилипчук, Людмила Олександрівна |
| Приналежність: | Кафедра економічної та соціальної географії 014.07 Середня освіта (Географія) |
| Бібліографічний опис: | Пилипчук Л. О. Використання технології квесту в освітньому процесі з географії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. Н. М. Ткачук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 53 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 24-січ-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Ткачук, Надія Михайлівна |
| Теми: | географічна освіта освіта урок географії урок квест квест-технологія компетентнісний підхід предметна географічна компетентність вебквест інноваційні технології |
| Короткий огляд (реферат): | Випускна кваліфікаційна робота, присвячена дослідженню застосування технології квесту в навчанні географії як інноваційного інструменту для формування предметної географічної компетентності учнів. Об'єктом дослідження є освітній процес із географії в закладах загальної середньої освіти; предметом – методика використання квесту для підвищення ефективності викладання та мотивації учнів. У першому розділі висвітлено теоретичні засади технології квесту, її педагогічний потенціал у реалізації компетентнісного підходу та умови ефективного впровадження на уроках географії. Другий розділ присвячено методичним основам створення та впровадження квестів, з акцентом на використанні інтернет-ресурсів для розробки вебквестів. Представлено приклад розробки навчального вебквесту з географії. У третьому розділі описано методику організації експериментального дослідження ефективності використання квестів у навчанні, аналіз отриманих результатів та розроблені методичні рекомендації. Результатом дослідження стали пропозиції для практичного впровадження квест-технологій, спрямованих на активізацію пізнавальної діяльності та підвищення ефективності навчального процесу учнів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27238 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Pylypchuk_2024.pdf | 888,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.