Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27220Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Сосницька, Ярослава Сергіївна | - |
| dc.contributor.author | Мякота, Богдан Миколайович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-01-21T13:26:47Z | - |
| dc.date.available | 2025-01-21T13:26:47Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Мякота Б. М. Використання STEM-орієнтованого підходу при вивченні географії у закладах загальної середньої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. Я. С. Сосницька ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 68 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27220 | - |
| dc.description.abstract | Дослідження присвячено аналізу впровадження STEM-освіти на уроках географії, з акцентом на інтеграцію науки, технологій, інженерії та математики для модернізації освітнього середовища. Мета дослідження: характеристика особливостей використання STEM-освіти на уроках географії, аналіз теоретичних та практичних аспектів. В першому розділі розкриваються теоретичні основи дослідження , а саме окреслено теоретичні основи STEM-освіти, її принципи й інноваційні підходи. У другому розділі розглянуто особливості організації STEM-навчання в закладах освіти, включаючи форми практичної діяльності та сучасні технології. Третій розділ присвячений вивчено особливостей впровадження STEM-методів у навчанні географії, а також методики і форми, що сприяють розвитку інтересу до природничих наук і технологій. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | географічна освіта | uk_UK |
| dc.subject | освіта | uk_UK |
| dc.subject | STEM-освіта | uk_UK |
| dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UK |
| dc.title | Використання STEM-орієнтованого підходу при вивченні географії у закладах загальної середньої освіти | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра економічної та соціальної географії | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014.07 Середня освіта (Географія) | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2024) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Myakota_2024.pdf | 572,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.