Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26948| Назва: | Сучасні технології навчання веб-програмування у старшій та профільній школі |
| Автори: | Вірний, Нікіта Вадимович |
| Приналежність: | Кафедра загальної математики та методики навчання інформатики 014 Середня освіта (Інформатика) |
| Бібліографічний опис: | Вірний Н. В. Сучасні технології навчання веб-програмування у старшій та профільній школі: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Інформатика) / наук. кер. О. М. Собчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 55 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 6-січ-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Собчук, Оксана Миколаївна |
| Теми: | веб-програмування інтерактивні платформи STEAM-підхід сучасні технології проєктна діяльність навчальний процес гейміфікація |
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню сучасних методик викладання веб-програмування у старшій та профільній школі. У першому розділі аналізуються основні концепції веб-програмування, його значення у сучасному суспільстві, а також роль у навчальних програмах. Проведено порівняння зарубіжного та вітчизняного досвіду викладання веб-програмування. Другий розділ зосереджений на використанні інтерактивних платформ, хмарних сервісів та інноваційних технологій для викладання веб-програмування. Розглянуто можливості впровадження візуалізацій, симуляторів та інтеграції STEAM-підходу в навчальний процес. У другому розділі також запропоновано структуру уроку веб-програмування, яка включає теоретичну та практичну складові. Висвітлено методи залучення учнів до проєктної діяльності, гейміфікації та використання реальних кейсів для підвищення мотивації. Результати дослідження підтвердили ефективність запропонованої методики у формуванні практичних навичок та підвищенні мотивації учнів до вивчення веб-програмування. Рекомендації щодо впровадження можуть бути використані для удосконалення освітніх програм у середній школі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26948 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Virnyi_2024.pdf | 430,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.