Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26917Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Іванців, Оксана Ярославівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-01-03T11:26:13Z | - |
| dc.date.available | 2025-01-03T11:26:13Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Іванців О. Я. Педагогічне моделювання й мікронавчання як складові підготовки майбутніх фахівців природничої освітньої галузі. Проблеми та перспективи розвитку природничої освітньої галузі : зб. наук. праць за матеріалами ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції із міжнародною участю від 17-18 квітня 2024 р. Переяслав, 2024. Ч. 1. С. 97-101. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26917 | - |
| dc.description.abstract | Освіта в цілому та система загальної середньої освіти на етапі реформування потребує сучасних методів та засобів навчання для майбутніх учителів, що здатні замінити авторитарний підхід на співробітництво, привнести гуманістичні принципи добра і справедливості, а також забезпечити ефективність навчання на різних рівнях. Професійно діяти, мати творчий підхід та бути соціально- активною особистістю – це найбільш затребувані компетентності педагога сьогодні. Необхідність підвищення якості підготовки майбутніх фахівців природничої освітньої галузі у контексті розбудови Нової української школи ставить перед сучасною вищою освітою нові завдання, виконання яких потребує оновлення освітніх програм і навчальних планів. Аналіз наукових джерел і педагогічної практики підтверджує, що для успішної підготовки педагогічних кадрів необхідне поєднання глибокого розуміння теоретичних засад із формуванням практичних навичок. Нові вимоги на етапі підготовки вчителя у закладі вищої освіти вимагають від здобувачів не лише засвоєння фахових знань, але й уміння їх використовувати в освітньому процесі. | uk_UK |
| dc.format.extent | 97-101 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.subject | метод педагогічного моделювання | uk_UK |
| dc.subject | моделювання | uk_UK |
| dc.subject | мікронавчання | uk_UK |
| dc.subject | педагогічна задача | uk_UK |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UK |
| dc.title | Педагогічне моделювання й мікронавчання як складові підготовки майбутніх фахівців природничої освітньої галузі | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Проблеми та перспективи розвитку природничої освітньої галузі | - |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FB) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| conf_Pereiaslav.pdf | 2,82 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.