Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТвеліна, Аліса-
dc.contributor.authorTvelina, Alisa-
dc.date.accessioned2014-01-14T14:30:27Z-
dc.date.available2014-01-14T14:30:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТвеліна А. Критерії сформованості спеціальних рухових навичок у майбутніх учителів фізичної культури / А. Твеліна // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 75–79.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 378.016:796.015-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2682-
dc.description.abstractУ цій статті розглянуто критерії рівня сформованості спеціальних рухових навичок у майбутніх учителів фізичної культури на основі теоретичного та методичного аспектів. Дослідження рівня розвитку координаційних здібностей показали можливість застосування теорії перенесення якостей під час навчання техніки вправ і формування спеціальних рухових навичок, визначаючи низкою тестів при цьому початкові показники рівня координаційних здібностей. У процесі аналізу проведеного експерименту визначено критерії сформованості спеціальних рухових навичок у майбутніх учителів фізичного виховання, а також виявлено проблеми розвитку рухової координації та рівноваги. Це дослідження дасть змогу впроваджувати нові підходи до організації професійно-педагогічної підготовки студентів. The article considers level criteria of formation of special motor skills among future physical culture teachers on the basis of theoretical and methodological aspects. Research of development level of coordinational skills has shown applying of theory of qualities translfering while studying exercises technics and formation of special motor skills. While analyzing of the conducted experiment we have defined criteria of formation of special motor skills among future physical culture teachers and problems of development of coordination and balance skills. This research let us implement new approaches towards organization of professional pedagogical preparation of students.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectспеціальні рухові навичкиuk_UK
dc.subjectрівновагаuk_UK
dc.subjectкоординаціяuk_UK
dc.subjectphysical cultureuk_UK
dc.subjectspecial motor skillsuk_UK
dc.subjectbalanceuk_UK
dc.subjectcoordinationuk_UK
dc.titleКритерії сформованості спеціальних рухових навичок у майбутніх учителів фізичної культуриuk_UK
dc.title.alternativeCriteria of Formation of Special Motor Skills Among Future Physical Culture Teachersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tvelina.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.