Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2681
Назва: Проектування підвищення кваліфікації викладачів, якій здійснюють підготовку майбутніх тренерів-викладачів
Інші назви: Projecting of Professional Development of Professors who Train Future Trainers-Teachers
Автори: Сватьєв, Андрій
Svatyev, Andriy
Бібліографічний опис: Сватьєв А. Проектування підвищення кваліфікації викладачів, якій здійснюють підготовку майбутніх тренерів-викладачів / А. Сватьєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 69–75.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 14-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: викладач спеціальних дисциплін
майбутній тренер-викладач
підвищення кваліфікації
special disciplines professor
future trainer-teacher
professional development
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми визначена тим, що цільові орієнтири підготовки фахівця, здатного після закінчення ВНЗ якісно здійснювати професійну діяльність відповідно до вимог суспільства, нині значно розширюються до необхідності формування такої особистості, яка спрямована на ґрунтовне, доцільне, креативне розв’язання професійних завдань, може виконувати посадові обов’язки в мінливих умовах організації праці, прагне до самовдосконалення й професійного зростання. Під час проведення формувального етапу експериментальної роботи доведено необхідність підготовки й тих, хто працює зі студентами. Значне місце в підготовці посідає роль викладача спеціальних дисциплін. Автор розробив систему підвищення кваліфікації викладачів спеціальних дисциплін. У сучасних умовах викладачеві кафедри, яка випускає студентів зі спеціальності «Олімпійський та професійний спорт», потрібно не тільки вибирати в конкретних умовах відповідні методи та прийоми навчання, а й створювати власні. Це можливо в тому випадку, якщо викладач володіє необхідними здібностями, отримав відповідну підготовку, володіє засобами та способами рефлексії щодо своєї діяльності, засобами переходу від опису діяльності до її критики й нормування, а також до зіставлення розроблених ним методів із наявними. The topicality of the problem is predetermined by the fact that the target of student’s preparation who after graduating form the university can qualitatively carry out professional activity in accordance with society demands now broaden, there is a necessity to formate a personality who can professionally, creatively solve professional tasks and fulfill professional obligations. While conducting of formational stage of an experimental work it was proved the necessity of preparation of those who work with students. An important place in preparation of future trainers-teachers was given to a teacher of special disciplines. The author has developed the system of increasing of qualification of teachers of special disciplines. Under modern conditions to a professor of a department where study students specialized in «Olympic and professional sport», it is necessary not only to choose specific methods and tactics of studyimg, and to create their own. It is possible if a professor has needed skills and reflection methods concerning their activity, knows how to pass from activity description to critics and normalization, and comparison of different methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2681
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svatev.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.