Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26772| Назва: | Формування мoтивaцiї дo вивчeння української мови у здобувачів початкової освіти Нової української школи |
| Автори: | Величко, Ольга Миколаївна |
| Приналежність: | Кафедра теорії і методики початкової освіти 013 Початкова освіта |
| Бібліографічний опис: | Величко О. М. Формування мoтивaцiї дo вивчeння української мови у здобувачів початкової освіти Нової української школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / наук. кер. О. К. Данилюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 78 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 27-гру-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Данилюк, Оксана Климівна |
| Теми: | мотивація розвиток мовлення українська мова мовлення комплекс вправ і завдань із розвитку мoтивaцiї дo вивчeння української мови |
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми розвитку мoтивaцiї дo вивчeння української мови у здобувачів початкової освіти нової української школи у процесі реалізації мовно-літературної освітньої галузі Нової української школи. У роботі представлено теоретичні засади мoтивaцiї дo вивчeння української мови у здобувачів початкової освіти нової української школи у процесі реалізації мовно-літературної освітньої галузі, розкрито психолого-педагогічні передумови мoтивaцiї дo вивчeння української мови у здобувачів початкової освіти нової української школи. Результати експериментально-дослідного навчання підтвердили необхідність пошуку нових шляхів для мoтивaцiї дo вивчeння української мови у здобувачів початкової освіти нової української школи та доцільність впровадження системи вправ і завдань мoтивaцiї дo вивчeння української мови у здобувачів учнів початкової школи у процесі реалізації мовно-літературної освітньої галузі Нової української школи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26772 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Velychko_2024.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.