Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2674
Title: Компетентнісний підхід до професійної підготовки вчителя фізичної культури
Other Titles: Competence Approach to Professional Preparation of Physical Culture Teacher
Authors: Іваній, Ігор
Ivaniy, Ihor
Bibliographic description (Ukraine): Іваній І. Компетентнісний підхід до професійної підготовки вчителя фізичної культури / І. Іваній // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 43–48.
Issue Date: 2013
Date of entry: 13-Jan-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: професійна підготовка
вчитель фізичної культури
компетентнісний підхід
професійна компетентність
методична система
структурно-функціональна модель
студенти
professional preparation
physical culture teacher
competence approach
professional competence
methodological system
structural-functional model
students
Abstract: У статті здійснено науково-педагогічний аналіз проблеми компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя фізичної культури. Визначено місце ключових і професійних компетенцій у системі вимог до випускника, розглянуто розроблену методичну систему професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури та досліджено основні її складники. У контексті майбутньої професійної діяльності схарактеризовано структурно-функціональну модель компетентнісно-орієнтованої підготовки вчителя фізичної культури, яка включає взаємопов’язані блоки: управлінський, змістовий, процесуальний, результативний. The article presents scientific-pedagogical analysis of the problem of competence approach to professional preparation of a physical culture teacher. It was defined the place of key and professional competences in the system of demands for a graduating student, there were also examined its main constituent parts. In the context of future professional activity it was characterized a structural and functional model of competence-oriented preparation of a physical culture teacher that includes the following interconnected blocks as managerial, meaningful, procedural, effective.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2674
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanij.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.