Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26686Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Вітюк, Валентина Володимирівна | - |
| dc.contributor.author | Денисюк, Любов Леонідівна | - |
| dc.date.accessioned | 2024-12-19T12:22:31Z | - |
| dc.date.available | 2024-12-19T12:22:31Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Денисюк Л. Л. Формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів Нової української школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / наук. кер. В. В. Вітюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 87 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26686 | - |
| dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів Нової української школи. У роботі висвітлено сутність лінгвістичної компетентності на основі аналізу сучасних наукових праць із досліджуваної теми, обґрунтовано актуальність проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Уточнено та охарактеризовано понятійно-категорійний апарат дослідження, з’ясовано важливість та необхідність формування лінгвістичної компетентності в майбутніх учителів початкових класів, визначено шляхи її формування у закладі вищої освіти. Запропоновано лінгводидактичну тренінгову технологію формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів Нової української школи. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | компетенція | uk_UK |
| dc.subject | компетентність | uk_UK |
| dc.subject | лінгвістична компетентність | uk_UK |
| dc.subject | фонетика | uk_UK |
| dc.subject | лексика | uk_UK |
| dc.subject | фразеологія | uk_UK |
| dc.subject | орфографія | uk_UK |
| dc.subject | пунктуація | uk_UK |
| dc.subject | тренінгова технологія формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів Нової української школи | uk_UK |
| dc.subject | граматика | uk_UK |
| dc.subject | морфологія | uk_UK |
| dc.subject | синтаксис | uk_UK |
| dc.title | Формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів Нової української школи | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра теорії і методики початкової освіти | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 013 Початкова освіта | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Denуsіuk_2024.pdf | 767,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.