Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26427| Назва: | Особливості формування особистості дитини 8-10 років з затримкою психічного розвитку в процесі комунікативної взаємодії | 
| Автори: | Крупко, Софія Станіславівна | 
| Приналежність: | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 016 Спеціальна освіта | 
| Бібліографічний опис: | Крупко С. С. Особливості формування особистості дитини 8-10 років з затримкою психічного розвитку в процесі комунікативної взаємодії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. В. Ф. Сергеєва ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 93 с. | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Дата внесення: | 11-гру-2024 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Науковий керівник: | Сергеєва, Валентина Федорівна | 
| Теми: | комунікативна взаємодія формування особистості, | 
| Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній (магістерській) роботі цілеспрямовано досліджено особливості формування особистості дитини 8–10 років з затримкою психічного розвитку під час комунікативної взаємодії у закладі загальної середньої освіти. Об'єктом дослідження є процес формування особистості дитини молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку (ЗПР). Предметом – особливості формування особистості дитини молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку в умовах комунікативної взаємодії. Мета дослідження – виявити особливості, окреслити педагогічні умови формування особистості дитини молодшого шкільного віку з ЗПР у комунікативній взаємодії та розробити організаційно-методичну структуру творчої діяльності, яка впливає на ефективність цього процесу. Узагальнення матеріалів теоретичного та експериментального досліджень з зазначеної проблеми дозволяє стверджувати, що формування особистості дитини молодшого шкільного віку з ЗПР відбувається ефективно, якщо суб’єкти освітнього процесу – педагоги, здобувачі початкової освіти з ЗПР, здобувачі початкової освіти з нормотиповим розвитком – вступають в комунікативну взаємодію в ході організації спільної творчої діяльності під цілеспрямованим педагогічним керівництвом. В роботі окреслено окремі параметри діяльності педагога, які сприяють підвищенню ефективності комунікативної взаємодії і є важливими педагогічними умовами формування особистості дитини молодшого шкільного віку з ЗПР. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26427 | 
| Тип вмісту: | Master Thesis | 
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| krupko_2024.pdf | 1,13 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
