Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26342| Назва: | Збагачення словника дитини 6 року життя в образотворчій діяльності | 
| Автори: | Бабич, Анастасія Сергіївна | 
| Приналежність: | 012 Дошкільна освіта Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти | 
| Бібліографічний опис: | Бабич А. С. Збагачення словника дитини 6 року життя в образотворчій діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 02 Дошкільна освіта / наук. кер. Н. В. Гавриш ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 74 с. | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Дата внесення: | 9-гру-2024 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Науковий керівник: | Гавриш, Наталія Василівна | 
| Теми: | розвиток мовлення збагачення словника | 
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна(магістерська) робота присвячена проблемі розвитку словника дітей 6 року життя в процесі зображувальної діяльності та засобами образотворення. Робота досліджувалась на теоретичному та емпіричному рівнях. Теоретичний рівень представлений працями психолінгвістів, лінгводидактів у контексті проблеми становлення і розвитку словника дитини 6-го року життя, вивчення ефективності способів збагачення словника в різних видах діяльності. На основі вивчення теоретичних засад дослідження та прогресивних практик мовленнєвого розвитку в дошкільному дитинстві було зроблено висновок про важливість використання різноманітних наочних засобів та художньо-продуктивної творчості для успішного розвитку словника дітей. Зроблені висновки обумовили вибір образотворчої діяльності як ключового засобу збагачення словника дітей шостого року життя. Реалізація завдань експериментального дослідження передбачала три стандартні етапи: дослідження рівня сформованості словника у дітей 6‒го року життя (констатувальний етап), перевірка ефективності методики застосування засобів образотворення для збагачення словника дітей 6‒го року життя (формувальний етап), оцінка ефективності роботи зі збагачення словника дітей 6 року життя в образотворчій діяльності за результатами формувального експерименту (контрольний етап). | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26342 | 
| Тип вмісту: | Master Thesis | 
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| babich_2024.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
