Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26318| Назва: | Педагогічні умови формування уявлень про сучасні професії у дітей старшого дошкільного віку | 
| Автори: | Жилко, Тетяна Василівна | 
| Приналежність: | 012 Дошкільна освіта Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти | 
| Бібліографічний опис: | Жилко Т. В. Педагогічні умови формування уявлень про сучасні професії у дітей старшого дошкільного віку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 012 Дошкільна освіта / наук. кер. В. З. Антонюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 121 с. | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Дата внесення: | 9-гру-2024 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Науковий керівник: | Антонюк, Володимир Зіновійович | 
| Теми: | трудове виховання виховання в праці | 
| Короткий огляд (реферат): | Перше прилучення дітей старшого дошкільного віку до трудової діяльності відбувається у спільній із дорослими праці, у процесі якої вони опановують найпростіші трудові навички, що є передумовою переходу в недалекому майбутньому до самостійних форм організації трудової діяльності. Людина розвивається духовно й фізично тільки в праці. Без праці вона деградує. Будь-які спроби уникнути продуктивної праці призводять до негараздів і для особистості, і для суспільства. Основними формами організації праці дітей дошкільного віку в дитячому садку є трудові доручення, чергування, колективна праця. Трудове виховання – це педагогічна діяльність, спрямована на формування в дошкільників готовності до праці в умовах ринку. Трудове виховання дітей старшого дошкільного віку має дві складові частини: ознайомлення з працею дорослих та з їх професіями; власне організація праці самих дітей. Проведене експериментальне дослідження засвідчило, що застосування розробленої нами системи заходів позитивно вплинуло на рівень сформованості професійних знань старших дошкільників. У здійсненому дослідженні було вивчено стан проблеми в педагогічній теорії та дошкільній практиці, уточнено зміст пропедевтики, її складові, встановлено функції, принципи та джерела пропедевтичної інформації. У результаті проведеного експерименту було виявлено, що уявлення про професію у дітей дошкільного віку формуються в процесі гри та під впливом батьківського виховання, а також за допомогою екскурсій і занять у дитячому садочку. Виховання в сім’ї та садочок у плідному взаємозв’язку формує уявлення дитини дошкільного віку про професію. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26318 | 
| Тип вмісту: | Master Thesis | 
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| jilko_2024.pdf | 3,71 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
