Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26305| Назва: | Ефективність використання інтерактивних методів навчання англійської мови для підвищення мотивації учнів базової школи |
| Автори: | Чернобай, Ірина Василівна |
| Приналежність: | Кафедра англійської філології 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) |
| Бібліографічний опис: | Чернобай І. В. Ефективність використання інтерактивних методів навчання англійської мови для підвищення мотивації учнів базової школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. кер. І. М. Міщук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 111 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 9-гру-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Міщук, Інна Михайлівна |
| Теми: | інтерактивні методи навчання англійська мова англійська мова базова школа навчальний процес інноваційні технології |
| Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена дослідженню інтерактивних методів навчання англійської мови в базовій школі. У сучасному світі, що швидко змінюється, використання інтерактивних підходів стає все більш актуальним завдяки їх здатності мотивувати учнів, розвивати їх критичне мислення, комунікативні навички та сприяти особистісному розвитку. У роботі розглядаються теоретичні основи інтерактивних методів, їх класифікація, особливості застосування, а також їхній вплив на мотивацію учнів. Здійснено аналіз сучасних освітніх технологій та розкрито переваги інтерактивних підходів, які забезпечують активну взаємодію учнів між собою та з викладачем. Особлива увага приділяється дослідженню психологічних та педагогічних аспектів, які впливають на ефективність інтерактивного навчання, зокрема у підлітковому віці. Емпірична частина роботи включає проведення педагогічного експерименту, спрямованого на визначення ефективності інтерактивних методів у підвищенні мотивації до вивчення англійської мови. Отримані результати свідчать про позитивний вплив інтерактивних підходів на академічну успішність, активність і зацікавленість учнів. На основі аналізу експериментальних даних розроблено практичні рекомендації для педагогів щодо впровадження інтерактивних методів у навчальний процес. Робота має як теоретичне, так і практичне значення. Теоретичний внесок полягає в систематизації знань про інтерактивні методи навчання та їхній вплив на процес освіти. Практична цінність полягає в тому, що результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення методик викладання англійської мови в базовій школі, а також для підвищення мотивації учнів до навчання. Робота орієнтована на педагогів, методистів, а також усіх, хто цікавиться сучасними підходами до навчання іноземних мов. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26305 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| chernobai_2024.pdf | 1,26 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.