Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2567
Назва: Статеві особливості викликаної активності мозку в умовах орієнтувально-дослідницької діяльності
Інші назви: Sex particularities of evoked brain functioning during orientating and investigating activity
Автори: Швайко, Світлана Євгеніївна
Дмитроца, Олена Романівна
Shvaiko, S. Ye.
Dmytrotsa, O. R.
Бібліографічний опис: Швайко С. Є. Статеві особливості викликаної активності мозку в умовах орієнтувально-дослідницької діяльності / С. Є. Швайко, О. Р. Дмитроца // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Біологія : зб. наук. пр. - Ужгород, 2009. - Вип. 25. - С. 53-58.
Дата публікації: 29-тра-2009
Дата внесення: 12-гру-2013
Видавництво: Ужгородський національний університет
Теми: викликаний потенціал
орієнтувально-дослідницька діяльність
фокус максимальної викликаної активності
топографічне картування
evoked potential
orientating and investigating activity
maximum evoked activity focus
topographic mapping
Короткий огляд (реферат): В результаті дослідження встановлено, що у дітей 12-13 років при орієнтувально-дослідницькій діяльності в процесі сприйняття й обробки інформації більш активними є задньоасоціативні ділянки кори головного мозку правої півкулі (скронево-тім’яно-потилична зона). У групі хлопців сприйняття та обробка інформації здійснювалась за рахунок вираженої функціональної асиметрії (за інтенсивністю ВП), що з’являється на етапі інформаційного синтезу, тоді як у дівчат міжпівкулевої асиметрії не виявлено. ФМВА локалізувався у задньоасоціативних структурах кори головного мозку, з перевагою правої півкулі, до яких у групі хлопців долучалась ліва лобова частка на етапі категоризації стимулу. It was established in the investigation that in 12-13 year old children, the back associative sections of the right hemisphere of the cerebral cortex (temple- parietal-occipital zone) are more active in the process of the perception and processing of information during orientating and investigating activity. The perception and processing of information in the boys’ group was accomplished by pronounced functional asymmetry (according to the intensity of evoked potentials) which appears at the stage of the information synthesis, whereas no hemisphere asymmetry was found in girls. Maximum evoked activity focus was localized in the back associative structures of the cerebral cortex, preferentially of the right hemisphere. In the boys’ group these were joined by the left frontal section at the stage of the stimulus categorization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2567
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FB)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11-schweiko_end-fiz-lud-6.pdf445,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.