Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25519| Назва: | Психологічні особливості впливу стилів сімейного виховання на формування самоприйняття особистості підлітка з асоціальною поведінкою |
| Автори: | Мельник, Нонна Валентинівна-Маріанівна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Мельник Н. В.-М. Психологічні особливості впливу стилів сімейного виховання на формування самоприйняття особистості підлітка з асоціальною поведінкою : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. керівник Т. І. Дучимінська ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 75 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 27-лис-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Дучимінська, Тамара Іванівна |
| Теми: | сім’я стилі сімейного виховання підлітки арттерапія асоціальна поведінка |
| Короткий огляд (реферат): | У вступі обґрунтована актуальність теми дослідження психологічних особливостей впливу стилів сімейного виховання на формування самоприйняття особистості підлітка з асоціальною поведінкою. У першому розділі представлені основні теоретико-методологічні основи дослідження: психологічна характеристика поняття «асоціальна поведінка»; психологічні особливості стилів сімейного виховання; причини виникнення асоціальної поведінки; типи асоціальної поведінки; соціальні наслідки асоціальної поведінки; психологічні чинники, що впливають на асоціальну поведінку; вплив сім’ї та найближчого оточення на формування асоціальної поведінки. У другому розділі було проведене експериментальне дослідження емпіричне дослідження впливу стилів сімейного виховання на виникнення асоціальної поведінки підлітка. До психодіагностичного комплексу увійшли: метафоричний тест на впевненість в собі, шкала стилю виховання Oliva A.; шкала самооцінки Alvarez-Garcia D. («Прихильність і спілкування» «Контроль поведінки», «Імпульсивність», «Емпатія»); шкала асоціальної та злочинної поведінки підлітків Andreu J. («Асоціальна дружба», «Асоціальна поведінка»). Враховуючи отримані результати, нами було визначено, що у більшості підлітків спостерігається асоціальна поведінка. У третьому розділі, після первинної діагностики була розроблена і апробована психолого-корекційна програма формування самоприйняття особистості підлітка з асоціальною поведінкою. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25519 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| melnyk_2024.pdf | 1,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.