Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25510| Назва: | Розвиток стресостійкості педагогів засобами арт-терапії | 
| Автори: | Хатітовська, Ілона Вікторівна | 
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія | 
| Бібліографічний опис: | Хатітовська І. В. Розвиток стресостійкості педагогів засобами арт-терапії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. керівник Т. І. Дучимінська ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 68 с. | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Дата внесення: | 27-лис-2024 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Науковий керівник: | Дучимінська, Тамара Іванівна | 
| Теми: | стресостійкість соціальнопсихологічний тренінг педагоги арт-терапія | 
| Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження полягає у теоретико-методологічному обґрунтуванні та емпіричному дослідженні психологічних особливостей стресостійкості педагогів та її розвитку засобами арт-терапії. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади вивчення психологічних особливостей стресостійкості педагогів та її розвитку засобами арт-терапії; охарактеризовано стресогенні фактори їх діяльності У другому розділі описаний методичний інструментарій, який використовувався для діагностики стресостійкості, соціальної адаптації, професійного вигорання педагогів та позитивного і негативного впливу роботи. Здійснено аналіз емпіричних даних вибірки – педагогів. У третьому розділі обґрунтовано методичні засади практичної роботи та розроблено програму соціально-психологічного тренінгу розвитку стресостійкості педагогів засобами арт-терапії. За результатами проведеного аналізу теоретико-емпіричного дослідження зроблено висновки. Практична значущість одержаних результатів у можливості їх використання в діяльності психологічних служб закладів освіти та практичних психологів для роботи з педагогами спрямованої на профілактику професійного стресу, фрустрації та вигорання, корекції негативних наслідків стресу та підвищення їх стресостійкості. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25510 | 
| Тип вмісту: | Master Thesis | 
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| khatitovskа_2024.pdf | 896,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
