Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2533
Назва: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг»
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Lialiuk, A. N.
Бібліографічний опис: Лялюк А. М. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг» / А. М. Лялюк; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки , інститут економіки і менеджменту , кафедра економіки і підприємництва та інноваційної діяльності . – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. – 75 с.
Дата публікації: 6-гру-2013
Дата внесення: 6-гру-2013
Теми: маркетинг
Marketing
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальностей 6.030509 „Економіка підприємства ” і 6.030601 «Менеджмент»заочної форми навчання. Guidance for the control of the discipline "Marketing" for students majoring 6.030509 "Banking" and 6.030601 "Management" distance learning
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2533
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketyng.pdf790,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.