Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-11-15T14:20:48Z-
dc.date.available2024-11-15T14:20:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.date.submitted2024-11-15-
dc.identifier.citationЛялюк А. М. Формування освітньої програми маркетинг першого (бакалаврського) рівня з урахуванням вимог, направлених на досягнення глобальних цілей сталого розвитку. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації: тези доповідей XV Міжнародної науково-практичної конференції, пам’яті професора Євгена Крикавського. Львів : Видавництво Львівської політехніки. 2024. С.254-256uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25208-
dc.description.abstractАктуальним питанням постає узгодження освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти з цілями концепції сталого розвитку що віднайшло своє втілення у нещодавно прийнятому МОН України Положенні про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти . Зокрема у переліку критеріїв оцінювання якості ОП передбачено, що освітня програма повинна забезпечувати здобувачами вищої освіти компетентностей, направлених на досягнення глобальних цілей сталого розвитку до 2030 року, проголошених резолюцією Генеральної Асамблеї ООН та визначених Указом Президента України від 30 вересня 2019 року. Узгоджено загальні компетенції, передбачені Стандартом вищої освіти України зі спеціальності 075 Маркетинг для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які можуть бути направлені на формування знань і умінь у випускників ОП Маркетинг з досягнення цілей сталого розвитку.uk_UK
dc.format.extent254-256-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UK
dc.subjectосвітня програмаuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectцілі сталого розвиткуuk_UK
dc.titleФормування освітньої програми маркетинг першого (бакалаврського) рівня з урахуванням вимог, направлених на досягнення глобальних цілей сталого розвиткуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceМаркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації:: тези доповідей XV Міжнародної науково-практичної конференції, пам’яті професора Євгена Крикавського-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛьвівuk_UK
dc.relation.referencesРезолюція, прийнята Генеральною Асамблеєю 25 вересня 2015 року5.05.2024 № 686 URL: thttp://surl.li/jaqxpc .uk_UK
dc.relation.referencesСталий розвиток Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії URL: http://surl.li/ckxayyuk_UK
dc.relation.referencesНаказ МОН України «Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти Додаток 1 URL: http://surl.li/ciywahuk_UK
dc.relation.referencesСтандарт вищої освіти України зі спеціальності 075 Маркетинг для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, затверджений наказом МОНУ від 05.12.2018 № 1343 URL: http://surl.li/ruzqys.uk_UK
dc.subject.udc339.188.4 М 266uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lialiuk_tezy.pdf385,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.