Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолюк, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-11-06T08:54:03Z-
dc.date.available2024-11-06T08:54:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСмолюк С. В. Психолого-педагогічний тренінг вихователя закладу дошкільної освіті : методичні вказівки до практичних занять. Луцьк : Фізична особа-підприємець Смолюк І. М. Центр дизайну і друку, 2024. 35 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24996-
dc.description.abstractУ виданні подано матеріали освітнього компонента «Психолого-педагогічний тренінг вихователя закладу дошкільної освіті» для підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, а саме практичні завдання, алгоритм проведення практичних занять та завдання для поточного контролю теоретичних знань у формі тестування. Методичні вказівки адресовано здобувачам освіти спеціальності «Дошкільна освіта», викладачам, вихователям, методистам та директорам закладів дошкільної освіти.uk_UK
dc.format.extent35-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодичні аспекти підготовки психолого-педагогічного тренінгуuk_UK
dc.subjectосновні положення тренінгового заняттяuk_UK
dc.subjectПрофесійні та особистісні якості тренераuk_UK
dc.titleПсихолого-педагогічний тренінг вихователя закладу дошкільної освітіuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Барко В. І. Методика проведення тренінгів управлінського спрямування // Практична психологія та соціальна робота. 2004. № 4. С. 70–77.uk_UK
dc.relation.references2. Безпалько О. В. Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи // Соціальна педагогіка: теорія та практика. 2004. № 1. С. 22–28.uk_UK
dc.relation.references3. Деркачова М. Стежинка самопізнання. Тренінгові заняття // Психолог. 2011. № 7. С. 21–25.uk_UK
dc.relation.references4. Заверило Н. В. Навчання однолітків однолітками: зарубіжний досвід // Наук. записки Вінницького держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського, 2000. Вип. 3. С. 66–70.uk_UK
dc.relation.references5. Капацина А. О. Тренінг для керівників-початківців // Практична психологія та соціальна робота. 2007. № 4. С. 30–37.uk_UK
dc.relation.references6. Кирилюк Л. Г. Активне навчання: інструменти та методи // Практична психологія та соціальна робота. 2006. № 2. С. 31–32.uk_UK
dc.relation.references7. Кікінеджі О. М. Формування гендерної культури молоді: науковометодичні матеріали до тренінгової програми / Кікінеджі О. М., Кізь О. Б. // Практична психологія та соціальна робота. 2007. № 8. С. 64–69.uk_UK
dc.relation.references8. Лещук Н. О. Методика освіти «рівний – рівному» / Лещук Н. О., Зимівець Н. В. та ін. К., 2002. 132 с.uk_UK
dc.relation.references9. Марчак С. Психологічний комфорт педагога в умовах конструктивного спілкування. Тренінг-курс для педагогів і майстрів // Соціальний педагог. 2010. № 1. С. 28–33.uk_UK
dc.relation.references10. Міляєва В. Р. Використання психологічних тренінгів для вдосконалення фахової підготовки / Міляєва В. Р., Бісик Ю. М. // Практична психологія та соціальна робота. 2010. № 11. С. 74–79.uk_UK
dc.relation.references11. Озеркова І. Рольові ігри як технологія самовиховання // Завуч. 2001. № 23–24 (101–102). С. 57–61.uk_UK
dc.relation.references12. Організація і методика соціально-педагогічного тренінгу : [Методичні рекомендації] // Уклад. О. М. Шевчук. Умань, 2010. 37 с.uk_UK
dc.relation.references13. Паскар Ю. Тренінг – це можливість самовиховання // Шкільний світ. 2014. № 38. С. 6–7.uk_UK
dc.relation.references14. Петрова Л. Техніка працевлаштування. Тренінг // Соціальний педагог. 2010. № 2. С. 21–38.uk_UK
dc.relation.references15. Сергієєнкова О. П. Вибір стратегії розвитку професійної індивідуальності : Психодіагностика у професії. К. : Наук. світ, 2004. 86 с.uk_UK
dc.relation.references16. Сіроштан С. Уроки спілкування. Семінар-практикум для батьків // Психолог. 2006. № 2–3 (194–195). С. 29–31.uk_UK
dc.relation.references17. Смолюк С. В. Концептуальні основи психолого-педагогічного тренінгу. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. № 9 (382) : Серія : Педагогічні науки. Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2018. С. 149-156.uk_UK
dc.relation.references18. Смолюк С. В. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом педагогічного тренінгу. Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічно освіти : європейський і національний вимір» (28 – 29 травня 2019 р.) [Текст] / за ред. А. В. Лякішевої. Луцьк : ПП Іванюк В.П., 2019. С. 241- 244.uk_UK
dc.relation.references19. Страшко С. В. Соціально-просвітницькі тренінги з формування мотивації : [Навч.метод. посібник для викладачів] / Страшко С. В., Животовська Л. А., Гречишкіна О. Д., Міненок А. О., Савонова О. В., Гаврилюк В. О. / За редакцією Страшка С. В. [2-е вид., переробл. і допов]. Київ : Освіта України, 2006. 260 с.uk_UK
dc.relation.references20. Тамзінова О. Аутотренінг. Знаття психоемоційного напруження та попередження нервово-психічних порушень. // Психолог. 2011. № 3. С. 15–19.uk_UK
dc.relation.references21. Тарасов Г. Психологічна підтримка вчителя. Психотехніка саморегуляції // Психолог. 2011. № 3. С. 22–24.uk_UK
dc.relation.references22. Технологія проведення тренінгів з формування здорового способу життя молоді / Г. М. Бевз, О. Г. Главник. К. : УІСД, 2004. Кн. 1. 112 с.uk_UK
dc.relation.references23. Цюман Т. П. Технологія організації та проведення тренінгу // Превентивна робота з молоддю за методом «рівний – рівному» : [Навч. посібник] / За заг. ред. І. Д.Звєрєвої. К. : Навч. книга, 2002. С. 42–67.uk_UK
dc.relation.references24. Шлімакова І. І. Культура інтерактивної взаємодії педагогічного спілкування в екопсихологічному контексті // Практична психологія та соціальна робота. 2007. № 8. С. 18–24.uk_UK
dc.relation.references25. Шпар В. Б. Психологічний тлумачний словник. Х. : Прапор, 2004. 640 с.uk_UK
dc.relation.references26. Яценко Т. С. Теорія і практика групової психокорекції. Активне соціально-психологічне навчання : [навч. посібник]. К. : Вища шк., 2004. 679 с.uk_UK
dc.subject.udc373.2.091.4:005.591.6uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
smoliuk_trening.pdf649,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.