Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24996
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смолюк, Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-06T08:54:03Z | - |
dc.date.available | 2024-11-06T08:54:03Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Смолюк С. В. Психолого-педагогічний тренінг вихователя закладу дошкільної освіті : методичні вказівки до практичних занять. Луцьк : Фізична особа-підприємець Смолюк І. М. Центр дизайну і друку, 2024. 35 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24996 | - |
dc.description.abstract | У виданні подано матеріали освітнього компонента «Психолого-педагогічний тренінг вихователя закладу дошкільної освіті» для підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, а саме практичні завдання, алгоритм проведення практичних занять та завдання для поточного контролю теоретичних знань у формі тестування. Методичні вказівки адресовано здобувачам освіти спеціальності «Дошкільна освіта», викладачам, вихователям, методистам та директорам закладів дошкільної освіти. | uk_UK |
dc.format.extent | 35 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | методичні аспекти підготовки психолого-педагогічного тренінгу | uk_UK |
dc.subject | основні положення тренінгового заняття | uk_UK |
dc.subject | Професійні та особистісні якості тренера | uk_UK |
dc.title | Психолого-педагогічний тренінг вихователя закладу дошкільної освіті | uk_UK |
dc.type | Methodical recommendations | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Луцьк | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Барко В. І. Методика проведення тренінгів управлінського спрямування // Практична психологія та соціальна робота. 2004. № 4. С. 70–77. | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Безпалько О. В. Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи // Соціальна педагогіка: теорія та практика. 2004. № 1. С. 22–28. | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Деркачова М. Стежинка самопізнання. Тренінгові заняття // Психолог. 2011. № 7. С. 21–25. | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Заверило Н. В. Навчання однолітків однолітками: зарубіжний досвід // Наук. записки Вінницького держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського, 2000. Вип. 3. С. 66–70. | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Капацина А. О. Тренінг для керівників-початківців // Практична психологія та соціальна робота. 2007. № 4. С. 30–37. | uk_UK |
dc.relation.references | 6. Кирилюк Л. Г. Активне навчання: інструменти та методи // Практична психологія та соціальна робота. 2006. № 2. С. 31–32. | uk_UK |
dc.relation.references | 7. Кікінеджі О. М. Формування гендерної культури молоді: науковометодичні матеріали до тренінгової програми / Кікінеджі О. М., Кізь О. Б. // Практична психологія та соціальна робота. 2007. № 8. С. 64–69. | uk_UK |
dc.relation.references | 8. Лещук Н. О. Методика освіти «рівний – рівному» / Лещук Н. О., Зимівець Н. В. та ін. К., 2002. 132 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 9. Марчак С. Психологічний комфорт педагога в умовах конструктивного спілкування. Тренінг-курс для педагогів і майстрів // Соціальний педагог. 2010. № 1. С. 28–33. | uk_UK |
dc.relation.references | 10. Міляєва В. Р. Використання психологічних тренінгів для вдосконалення фахової підготовки / Міляєва В. Р., Бісик Ю. М. // Практична психологія та соціальна робота. 2010. № 11. С. 74–79. | uk_UK |
dc.relation.references | 11. Озеркова І. Рольові ігри як технологія самовиховання // Завуч. 2001. № 23–24 (101–102). С. 57–61. | uk_UK |
dc.relation.references | 12. Організація і методика соціально-педагогічного тренінгу : [Методичні рекомендації] // Уклад. О. М. Шевчук. Умань, 2010. 37 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 13. Паскар Ю. Тренінг – це можливість самовиховання // Шкільний світ. 2014. № 38. С. 6–7. | uk_UK |
dc.relation.references | 14. Петрова Л. Техніка працевлаштування. Тренінг // Соціальний педагог. 2010. № 2. С. 21–38. | uk_UK |
dc.relation.references | 15. Сергієєнкова О. П. Вибір стратегії розвитку професійної індивідуальності : Психодіагностика у професії. К. : Наук. світ, 2004. 86 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 16. Сіроштан С. Уроки спілкування. Семінар-практикум для батьків // Психолог. 2006. № 2–3 (194–195). С. 29–31. | uk_UK |
dc.relation.references | 17. Смолюк С. В. Концептуальні основи психолого-педагогічного тренінгу. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. № 9 (382) : Серія : Педагогічні науки. Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2018. С. 149-156. | uk_UK |
dc.relation.references | 18. Смолюк С. В. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом педагогічного тренінгу. Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічно освіти : європейський і національний вимір» (28 – 29 травня 2019 р.) [Текст] / за ред. А. В. Лякішевої. Луцьк : ПП Іванюк В.П., 2019. С. 241- 244. | uk_UK |
dc.relation.references | 19. Страшко С. В. Соціально-просвітницькі тренінги з формування мотивації : [Навч.метод. посібник для викладачів] / Страшко С. В., Животовська Л. А., Гречишкіна О. Д., Міненок А. О., Савонова О. В., Гаврилюк В. О. / За редакцією Страшка С. В. [2-е вид., переробл. і допов]. Київ : Освіта України, 2006. 260 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 20. Тамзінова О. Аутотренінг. Знаття психоемоційного напруження та попередження нервово-психічних порушень. // Психолог. 2011. № 3. С. 15–19. | uk_UK |
dc.relation.references | 21. Тарасов Г. Психологічна підтримка вчителя. Психотехніка саморегуляції // Психолог. 2011. № 3. С. 22–24. | uk_UK |
dc.relation.references | 22. Технологія проведення тренінгів з формування здорового способу життя молоді / Г. М. Бевз, О. Г. Главник. К. : УІСД, 2004. Кн. 1. 112 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 23. Цюман Т. П. Технологія організації та проведення тренінгу // Превентивна робота з молоддю за методом «рівний – рівному» : [Навч. посібник] / За заг. ред. І. Д.Звєрєвої. К. : Навч. книга, 2002. С. 42–67. | uk_UK |
dc.relation.references | 24. Шлімакова І. І. Культура інтерактивної взаємодії педагогічного спілкування в екопсихологічному контексті // Практична психологія та соціальна робота. 2007. № 8. С. 18–24. | uk_UK |
dc.relation.references | 25. Шпар В. Б. Психологічний тлумачний словник. Х. : Прапор, 2004. 640 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 26. Яценко Т. С. Теорія і практика групової психокорекції. Активне соціально-психологічне навчання : [навч. посібник]. К. : Вища шк., 2004. 679 с. | uk_UK |
dc.subject.udc | 373.2.091.4:005.591.6 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
smoliuk_trening.pdf | 649,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.