Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24667
Назва: Інформатичні компетенції майбутніх учителів початкових класів
Автори: Остапйовська, Ірина Ігорівна
Остапйовська, Тетяна Петрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Остапйовська І., Остапйовська Т. Інформатичні компетенції майбутніх учителів початкових класів. Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (12–15 жовтня 2020 року). Луцьк , 2020. С. 158–161.
Конференція/захід: Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір
Дата публікації: 12-жов-2020
Дата внесення: 17-вер-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: учитель початкових класів
інформатичні компетенції
інформатичні компетенції учителів початкових класів
інформаційно-комунікаційні технології у початковій освіті
primary school teacher
informatics competences
informatics competences of primary school teachers
information and communication technologies in primary education
Діапазон сторінок: 158–161
Короткий огляд (реферат): У публікації обґрунтовано необхідність формування і розвитку інформатичних компетенції учителів початкових класів, охарактеризовано зміст кожної із них та приклади застосування в освітній практиці початкових класів. Окреслено коло завдань, на розв’язання яких доцільно спрямовувати інформатичні компетенції учителів початкових класів.
The need for the formation and development of IT competencies of primary school teachers is substantiated, described the content of each of them and exampled of their application in the educational practice of primary schools in the publication. A range of tasks is outlined, to the solution of which it is expedient to direct the IT competences of primary school teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24667
Перелік літератури: 1. Олійник В. В., Андрощук І. М., Остапйовська І. І., Олешко П. С., Пріма Д. А. Формування інформаційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Том 75. № 1. С. 212–224. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/view/104
2. Програми Нової української школи. Міністерство освіти і науки України : веб-сайт. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli
3. Trottenberg U., Thomas B. Algorithmen und Big Data als Elemente der Digitalen Bildung und Kultur. URL: https://dvpb-nw.de/wp-content/uploads/2015/02/PL-3-415-S.-11-17.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_OstapiovskaI_OstapiovskaTtezy.pdf215,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.