Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2461
Title: Особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в процесі вивчення іноземної мови (психологічний та методичний аспекти)
Other Titles: Features of Learning Activities for Preschool and Primary School Age in the Process of Learning a Foreign Language (Psychological and Methodological Aspects).
Authors: Воробйова, Тетяна В'ячеславівна
Vorobiova, Tetiana V.
Bibliographic description (Ukraine): Воробйова, Т. В. Особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в процесі вивчення іноземної мови (психологічний та методичний аспекти) / Т. В. Воробйова // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2012. - № 8(233) : Педагогічні науки. - С. 39-43. - Бібліогр.: 7 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 29-Nov-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: психологічні характеристики
мовленнєва діяльність
організація навчальної діяльності
наступність, інтерактивні методи
ігрова спрямованість
psychological characteristics
language activities
studying process
interactive methods
game activity
Abstract: В статті аналізується стан вивчення іноземної мови в сучасному дошкільному закладі та молодшому шкільному віці. В центрі уваги психологічні характеристики дітей, які належать до цих вікових груп та особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку при вивченні англійської мови, а також умови, які забезпечують ефективність формування стійких мовленнєвих навичок на основі принципу наступності навчання. Особлива увага приділена технологіям психологічної підтримки дітей в процесі вивчення іноземної мови. The article deals with the problem of teaching foreign languages for young learners, both at the kindergartens and primary school. In the focus of attention are the psychological characteristics of young learners, belonging to those age groups. The article considers peculiarities of the studying process when learning foreign language at this age and the conditions necessary for providing effectiveness of language activities and development of the communicative skills. Special attention is paid to the ways of psychological support of the children to promote their progress in learning.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2461
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vorobjova Features of Learning.pdf216,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.