Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24358
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Лякішева, Анна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Смолянська, Юлія Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-26T10:33:40Z | - |
dc.date.available | 2024-06-26T10:33:40Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Смолянська Ю. Д. Соціальна профілактика булінгу в середовищі старших підлітків: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. А. В. Лякішева; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 94 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24358 | - |
dc.description.abstract | У бакалаврській роботі розкриваються зміст, форми та методи соціальної профілактики булінгу в середовищі старших підлітків. На основі аналізу соціально-педагогічної літератури булінг визначено як цькування, залякування, насильство, жорстоке поводження, агресія, тортури, які мають умисний характер, і проявляються в тривалих, неодноразово повторюваних діях фізичного та психічного характеру з боку особи або групи осіб, які володіють певними фізичними, адміністративними, психологічними перевагами і чиняться з визначеною метою: залякати, примусити зізнатися у чомусь, покарати за вчинення якогось діяння тощо. Соціальну профілактику булінгу серед старших підлітків розглянуто як систему заходів соціального виховання учнів 8-9 класів, спрямованих на створення оптимальної соціальної ситуації розвитку школярів, попередження виникнення агресії, цькування, залякування, жорстокого поводження та інших проблем та девіацій особистості. Визначено види, рівні, зміст, методи та форми соціальної профілактики боулінгу в середовищі старших підлітків. Визначення актуального стану наявності булінгу в ліцеї показало, що окремі підлітки зазнали булінгу саме в закладі загальної середньої освіти, про допомогу звернулися б до друзів і педагогічного колективу закладу. Задля мінімізації впливу насилля на підлітків ліцею нами була розроблена Програма соціальної профілактики булінгу «Ні булінгу!», яка передбачала систему міні-лекцій, бесід, ігор, тренінгових вправ, розігрування ситуацій, які сприяли кращому усвідомленню учнями чинників тих чи інших емоційних реакцій та станів, розпізнавання та розуміння їх походження. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | булінг | uk_UK |
dc.subject | старші підлітки | uk_UK |
dc.subject | підлітки, соціальна профілактика | uk_UK |
dc.subject | програма соціальної профілактики булінгу | uk_UK |
dc.title | Соціальна профілактика булінгу в середовищі старших підлітків | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 231 Соціальна робота | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
smolianska_2024.pdf | 2,31 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.